Skip to main content

Zag dat doorgifte van NasaTV vaker aan de orde is geweest op dit forum, zij het wat jaren terug. Ik ontvang NasaTV op de schotel via Hot bird 13E, Free to Air. Zeer de moeite waard. Kijkend naar het Itv zenderpakket van KPN, zou dit een welkome aanvulling zijn, ook al omdat Nasa een 4K kanaal heeft. Is dit een optie die in overweging is… zo nee, waarom niet?

Zag dat doorgifte van NasaTV vaker aan de orde is geweest op dit forum, zij het wat jaren terug. Ik ontvang NasaTV op de schotel via Hot bird 13E, Free to Air. Zeer de moeite waard. Kijkend naar het Itv zenderpakket van KPN, zou dit een welkome aanvulling zijn, ook al omdat Nasa een 4K kanaal heeft. Is dit een optie die in overweging is… zo nee, waarom niet?

Ik denk dat de groep belangstellenden simpelweg te klein is en daardoor niet opweegt tegen de eventuele kosten. Als ik iets kijk doe ik dat via de Nasa-app op mijn telefoon en stream het dan via Chromecast op mijn tv. Geen 4K maar je moet wat hè 😉


Als ik naar het zenderpakket kijk is er heel veel dat naar ik veronderstel de doorsnee klant zou willen inwisselen voor Nasa TV :-)


Als ik naar het zenderpakket kijk is er heel veel dat naar ik veronderstel de doorsnee klant zou willen inwisselen voor Nasa TV :-)

Dat ben ik voor 100% met je eens!


Als ik naar het zenderpakket kijk is er heel veel dat naar ik veronderstel de doorsnee klant zou willen inwisselen voor Nasa TV :-)

Dat ben ik voor 100% met je een!

Ik had nog nooit van Nasa TV gehoord. Lijkt me zeker interessant en zou ik zeker in het tv-aanbod willen hebben!


Kijk hier maar eens voor een impressie.

https://www.nasa.gov/nasalive

 


Kijk hier maar eens voor een impressie.

https://www.nasa.gov/nasalive

 

Ja, ik had die site al gevonden. Nice! :grinning:


Tja, gewoon te vinden in de play store, ook via Android tv, en Amazon Fire. Nog niet via Google tv, dus dan wordt het Casten naar de TV. 

Mijns inziens is er dan geen regulier kanaal meer nodig, beeldkwaliteit geen 4K indd, maar het is zo al heel wat.


Kijk hier maar eens voor een impressie.

https://www.nasa.gov/nasalive

 

Ja, ik had die site al gevonden. Nice! :grinning:

Alleen het volgen van JWST op zich is al leuk 😅


Tja, gewoon te vinden in de play store, ook via Android tv, en Amazon Fire. Nog niet via Google tv, dus dan wordt het Casten naar de TV. 

Mijns inziens is er dan geen regulier kanaal meer nodig, beeldkwaliteit geen 4K indd, maar het is zo al heel wat.

Niet echt een sterk argument, denk ik.

Veel zenders zijn te streamen en dus te casten naar de TV. In jouw zienswijze is daar dus ook geen regulier kanaal voor nodig. Ruimt lekker op.


Lezen is ook een vak,… 


Als ik het goed heb, wordt het zenderpakket altijd op 1 juli aangepast.

Misschien een topic starten met “wensen nieuwe zenders 2022” 

Bij voldoende interesse is de kans aanwezig dat hij wordt toegevoegd (als het ook van NASA tv mag). 


Als ik het goed heb, wordt het zenderpakket altijd op 1 juli aangepast.

Misschien een topic starten met “wensen nieuwe zenders 2022” 

 

Goed idee @joop2011 

Bij deze gedaan : 

 


Als ik het goed heb, wordt het zenderpakket altijd op 1 juli aangepast.

Misschien een topic starten met “wensen nieuwe zenders 2022” 

 

Goed idee @joop2011 

Bij deze gedaan : 

 

Dan kan de topicstarter daar zijn verzoek ook in kwijt @Alswin 


Als ik het goed heb, wordt het zenderpakket altijd op 1 juli aangepast.

Misschien een topic starten met “wensen nieuwe zenders 2022” 

 

Goed idee @joop2011 

Bij deze gedaan : 

 

Dan kan de topicstarter daar zijn verzoek ook in kwijt @Alswin 

En ook dat is gebeurd :-)