Skip to main content

Ik heb onlangs een nieuwe Samsung Smart TV gekocht. Ik probeer de KPN afstandbediening te koppelen, dat lukt gedeeltelijk: aan/uit en volume gaat prima. Bediening ven het menu lukt echter niet. Voor activering van de apps bijvoorbeeld blijf ik de Samsung remote nodig, erg jammer en lijkt me onnodig? Iemand een suggestie? Ik heb alle codes als aangegeven op de site geprobeerd.

Beste @Jeroenleeuw2705 

Dat zal helaas niet gaan, de afstandsbediening van KPN is alleen de volgende functies beschikbaar:

  • Aan/uitzetten van de TV
  • De volume regelen
  • Source (HDMI 1, 2) 

Als je de smartfunctie wil gebruiken dan heb je de afstandsbediening van de Samsung TV nodig. Wil je alles met 1 afstandsbediening bedienen, dan is de Logitech Harmony iets, dat is namelijk een universele afstandsbediening. 😉


Dank Dennis, ik was er al een beetje bang voor. Groet Jeroen


Met de meest recente Samsung heb je hoogstwaarschijnlijk de KPN app aan boord dan heb je het KPN kastje en bediening niet strikt nodig. 

Je gebruikt niet de apps op de TV ontvanger?


Hoi @Jeroenleeuw2705. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @Dennis Schreve jouw vraag al heeft beantwoord. Helaas is dat niet mogelijk. Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Beste Galdor68,

Die app is prima, echter heb je dan toch niet alle zenders uit je pakket?

Groet Jeroen


Dat klopt helemaal.


Reageer