Skip to main content

Hallo,

bij aflevering 1 van seizoen 4 kan ik geen Nederlandse ondertiteling aanduiden? Hoe kan dit?

Hai, welkom op het forum van kpn, @Kimberley Pletinckx :bouquet: .

Onder welke dienst valt deze serie? Dan kijk ik ook even. Ik kan 'm namelijk niet vinden bij Videoland, Pluspakket en basispakket.

En je hebt nu geschreven (in NL vertaalt) “Vampieren melkfabrieken” (dairies). Ik neem aan dat je “diaries” ofwel dagboeken bedoelt.


Hallo, 

Klopt, ik bedoel vampire diaries. 
Ik weet niet of ik juist zit maar het is op Primevideo. Ik zag dat iemand via deze weg zijn vragen stelde over ondertiteling.


Oh, aha. Die dienst heb ik niet (ik blijf niet bezig met abo's :wink: , haha).

Helaas kan ik je daarbij niet verder helpen, maar wel nog dit: heb je een moderne smart tv waar de A.P. app ook in zit? Probeer het eens via die. Er zijn met veel series wat problemen met de ondertiteling via de A.P. app in de decoder.


Hoi @Kimberley Pletinckx, geweldige serie, Vampire Diaries! :green_heart:

Ben je nog verder gekomen met de vragen van Peter? Op welke manier open je Prime Video (kanaal 203, via Apps op TV, of via On Demand in het menu)? Maakt het verschil als je het via een van de andere manieren probeert, óf via de app op de tv zelf als je een smart tv hebt? Ik ben ook nog benieuwd naar hoe het met de ondertiteling gaat van de andere afleveringen.