Skip to main content

Graag ondertiteling van Nederlandse series bij Videoland! 
Waarom is dat bij KPN niet mogelijk? 
KPN, de grootste provider van Nederland!!

Hiervoor moet je bij Videoland zijn.


Hallo @Ondertitelen als je  buiten KPN om, dus rechtstreeks via de smart tv kijkt, heb je dan wel ondertitels?

Zo nee, moet je dus inderdaad bij Videoland zijn.

 


Hoi, ikzelf gebruik met mijn kpn-videoland abonnement direct sinds het kan al de videoland-app in mijn smart-tv. Daar zijn wel ondertitels met NL programma's aan te zetten.

Verder i.d. slaapkamer met chromecast 3 met de app in de smart-phone gaat het ook.

Met de moderne middelen zijn we (natuurlijk) niet volledig afhankelijk van het doosje van onze providers.


Ik vind het wel vreemd dat er wel verschil is met de app van Videoland en met de app van Videoland op de tv ontvanger? Waarom kan dat niet gelijk getrokken worden? 


Blijkbaar lukt dat niet bij een Loewe  tv-toestel, op de slaapkamer een Samsung TV 

en daarop kunnen de Nederlandse films/series wel ondertiteld worden.


Hi @Ondertitelen! Er is zoals hierboven gezegd geen storing waardoor de ondertiteling niet wordt weergegeven. Heb je al contact gehad met de Loewe klantenservice om te kijken of die weten waarom specifiek met die tv het niet werkt? Als ze het daar niet weten kan ik navraag voor je doen. Ik kan niet garanderen dat ik een antwoord vindt. Maar wil absoluut m'n best voor je doen. :slight_smile: Mocht de Loewe klantenservice het niet weten vul dan je profiel in. Laat daarbij ook in het “Persoonlijke opmerkingen” veld weten wat het type tv is dat je hebt. 


@Ondertitelen ik heb geen reactie meer gehad. Ik wil er daarom vanuit gaan dat je via contact met Loewe het antwoord hebt gevonden. Mocht dat niet zo zijn kan je dat uiteraard altijd hier laten weten. Dan kijken we verder! :relaxed:


Hoe zet ik de ondertiteling van videoland aan, op mijn tablet heb ik het icoontje kunnen aanklikken maar op tv vind ik het niet. 


Nieuwe rode app, neem ik aan, @Ineke M ?

Via de tv ontvanger van kpn zie ik die functie(s) ook niet.

Via m'n Android-TV wel.

En ook als ik Chromecast v3 gebruik van af m'n smartphone.

Het zal wel aan besturingssysteem Linux op de tv ontvanger liggen. I.p.v. Android(-TV).

Als je een televisie van Sony, Philips of een andere met Android-TV besturing hebt dan zit er ook de app van Videoland in. En interne Chromecast.


Dank voor je reactie,

Na lang "Klooien" gisteren is het gelukt, vraag niet hoe, want dat weet ik niet meer😉

Maar voor nu werkt het, thanks 


Ik heb sinds de nieuwe rode Videoland app ineens geen ondertiteling bij love Island uk op mijn tv. Dit had ik wel bij de oude app. Ik zie ook negens waar ik deze aan kan zetten. Kan iemand mij helpen?


Helpt het antwoord van PeterG hierboven niet? Als je niet via kpn videoland kijkt, kun je het op je scherm links boven aanklikken. Dit kan als je de aflevering begint te kijken, succes