Skip to main content

Na een jaar is het probleem met Netflix en zwart beeld nog steeds niet opgelost. 4 maanden geleden is het topic gesloten want er zou een oplossing komen. Helaas krijgt niemand een reactie van @Kpn wat de status hiervan is. 

Getuigd niet van een goede klantenservice en dus niet echt heel netjes vindt ik. 

Het zou fijn zijn als er eens gereageerd werd en echt een oplossing kwam, ipv we kijken naar een oplossing. 

Dat steeds resetten lijkt me ook niet steeds de bedoeling en is daarnaast ook nog goedirritant als dat steeds moet gebeuren. 

Hi @Auks, wat rot dat je nog last hebt van zwart beeld bij het gebruik van Netflix. Ik begrijp goed dat je wilt weten hoe het ervoor staat, zeker als je er al langer last van hebt en andere topics hebt gezien of gevolgd.

Kan je me iets meer vertellen over wat je precies ervaart? Heb je zwart beeld maar wel geluid, of ook dat niet? Gebeurt het bij starten van films of series, of spontaan ergens tijdens het kijken? Helpt het (tijdelijk) als je de tv-ontvanger reset? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? 


Hi @Auks, wat rot dat je nog last hebt van zwart beeld bij het gebruik van Netflix. Ik begrijp goed dat je wilt weten hoe het ervoor staat, zeker als je er al langer last van hebt en andere topics hebt gezien of gevolgd.

Kan je me iets meer vertellen over wat je precies ervaart? Heb je zwart beeld maar wel geluid, of ook dat niet? Gebeurt het bij starten van films of series, of spontaan ergens tijdens het kijken? Helpt het (tijdelijk) als je de tv-ontvanger reset? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? 

Hoi Alexandra,

Het is inderdaad zwart beeld bij het opstarten van een film of serie. Na de reset en opnieuw uit en inloggen werkt het weer voor een dag of wat en daar na is het weer hetzelfde. 

Ik zal de info verder aanvullen en hoop op een goede oplossing, niet alleen voor mij maar voor iedereen die er last van heeft. 


@Auks Dankjewel! Ik heb een melding aangemaakt en doorgezet naar de Technische Dienst. Zij gaan hiermee aan de slag en nemen contact met je op. Dat gebeurt meestal binnen een paar werkdagen, het kan mogelijk door Hemelvaart iets langer duren. Je hoort in ieder geval zo snel mogelijk van ze, zo gauw ze vragen hebben of als ze meer informatie voor je hebben. Ik hoor het graag van jezo gauw je iets hebt gehoord.