Skip to main content

Heb nu precies dezelfde problemen, maar ben niet zo handig als Jvanzijl. Ga proberen de cache te legen.…

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Heb nu precies dezelfde problemen, maar ben niet zo handig als Jvanzijl. Ga proberen de cache te legen.…

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

 

Je kan de app op de Smart tv verwijderen.

Daarna tv uit en na 1 minuut weer aanzetten.

App opnieuw installeren.

Dit wil nog wel eens helpen.

 

Tip:

Via de KPN tv decoder heb je een mooier beeld en werkt makkelijker.😉


Goedenavond @FWolters! We hebben een eigen topic voor jouw bericht aangemaakt; op deze manier kunnen wij ons focussen op jouw situatie en deze foutmelding.

Begrijp ik goed dat jij gebruik maakt van de KPN Smart TV app maar nu de foutmelding net::ERR_NETWORK_CHANGED te zien krijgt?

Heb je zelf al iets gedaan om het probleem op te lossen, bijvoorbeeld het legen van de cache; is dat gelukt om te doen? De tip van Joop2011 vind ik ook een goede: de app verwijderen en opnieuw installeren.

Als je deze foutmelding nog steeds te zien krijgt, dan lees ik graag hoe jouw TV aangesloten is op het internet: via een kabel of draadloos? Heb je al uitgeprobeerd of één van de twee een verschil maakt?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!