Skip to main content

Nu ben ik net een paar dagen klant. Nu krijg ik elke keer in beeld dat de afstandbediening update onderbroken is of mislukt. En dit elke keer. Dan doet het werkelijk niks meer. Na 10 min rommelen krijg ik eindelijk weer tv.  Oplossing?   als dit nu elke dag zo gaat dan zal ik er snel mee klaar zijn🤨

Nu ben ik net een paar dagen klant. Nu krijg ik elke keer in beeld dat de afstandbediening update onderbroken is of mislukt. En dit elke keer. Dan doet het werkelijk niks meer. Na 10 min rommelen krijg ik eindelijk weer tv.  Oplossing?   als dit nu elke dag zo gaat dan zal ik er snel mee klaar zijn🤨

 

Zie ook hier, aan het einde staan enkele tips.

Leg de AB eens op de KPN tv decoder bijvoorbeeld voor het opladen.


Hoi @acroporabonsai 
Wat ​​​​@joop2011  zegt ja, leg de afstandsbediening vlak bij de ontvanger en blijf er verder af tot de update klaar is. 


Hallo @acroporabonsai,

Zou je de afstandsbediening is een harde reset willen geven door de rode en blauwe knoppen tegelijktijdig in te drukken totdat het lampje gaat branden en dan willen bevestigen met OK?. 

Hopelijk lukt het dan wel om de afstandsbediening te updaten. 


Hebben de tips jou verder geholpen, @acroporabonsai en is het updaten van de afstandsbediening intussen gelukt?


Mensen hartelijk dank voor de tips. Intussen de ontvanger een paar keer gereset en opnieuw de software ervoor geinstalleerd en de update voor de afstandsbediening is niet meer langs gekomen. De ontvanger liep ook elke vast en de afstandsbediening ook. Maar dat is ook verholpen nu. 👍. Tenminste het draait nu zoals het hoort. 


Super! Fijn dat je dit nog even laat weten: dat wordt gewaardeerd en is ook nuttig voor meelezers! 😊👌🏾