Skip to main content
Beantwoord

netflix 13,99 ipv 7,99

  • March 21, 2020
  • 6 reacties
  • 250 keer bekeken

Ik heb netflix op factuur aangevinkt staan en zou dus 7.99 moeten zijn.

Maar er wordt iedere maand 13.99 afgeschreven. 

Kan dit aangepast worden ?

 

Beste antwoord door wjb

Je hebt namelijk vast en zeker het Premium ULTRA-HD abonnement.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Ik heb netflix op factuur aangevinkt staan en zou dus 7.99 moeten zijn.

Maar er wordt iedere maand 13.99 afgeschreven. 

Kan dit aangepast worden ?

 


Dit zou betekenen dat je Spotify Family hebt. Als dat ook de bedoeling is dan klopt de prijs. Wil je dat niet dan zou je het abonnement om moeten zetten.


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 21, 2020

Kijk voor de zekerheid ook even onder je accountwelk abonnement je hebt bij Netflix


wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 21, 2020

Je hebt namelijk vast en zeker het Premium ULTRA-HD abonnement.

 


SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Ik heb netflix op factuur aangevinkt staan en zou dus 7.99 moeten zijn.

Maar er wordt iedere maand 13.99 afgeschreven. 

Kan dit aangepast worden ?

 


Dit zou betekenen dat je Spotify Family hebt. Als dat ook de bedoeling is dan klopt de prijs. Wil je dat niet dan zou je het abonnement om moeten zetten.


Ik was niet helemaal wakker geloof ik...hahaha...gaat over Netflix...duuhh


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 21, 2020

Ik heb netflix op factuur aangevinkt staan en zou dus 7.99 moeten zijn.

Maar er wordt iedere maand 13.99 afgeschreven. 

Kan dit aangepast worden ?

 


Dit zou betekenen dat je Spotify Family hebt. Als dat ook de bedoeling is dan klopt de prijs. Wil je dat niet dan zou je het abonnement om moeten zetten.


Ik was niet helemaal wakker geloof ik...hahaha...gaat over Netflix...duuhh


Welkom bij de club lol De backspace werkt hier op volle toeren ;-)


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @Jeffrey B en welkom op het forum! 

Je hebt namelijk vast en zeker het Premium ULTRA-HD abonnement.

 

Heb je hier al naar gekeken? Via deze pagina kun je zien hoeveel je nu betaalt en hier kun je je abonnement ook aanpassen. :slight_smile: