Skip to main content
ik heb beide methodes gebruikt, kom op het scherm waar ik de aanbieding kan activeren maar dan de melding:

Sorry, this offer can’t be found. You may still sign up for a Netflix account without this offer, or return to the partner website and try again.



Ik heb een Netflix account, ik gebruik de juiste account info. Hoe krijg ik toch de aanbieding?
Goedemorgen @san-vision!



Raar dat je de melding niet krijgt dat je 3 maanden gratis kan kijken.. Wanneer heb je jouw nieuwe abonnement afgesloten? De actie liep namelijk tussen 4 en 31 juli 2019.



Ik kijk in ieder geval graag even mee of ik de oorzaak kan vinden! Wil je hiervoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Ik hoor graag van je als dat gelukt is!
@san-vision, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?
Sorry. Was me even ontschoten. Ik heb mijn profiel bijgewerkt.

Mijn abonnement is op 3 oktober ingegaan, maar ik heb wel een mail gehad om de aanbieding te activeren. Dus dan neem ik aan dat de actie van toepassing is.
@san-vision, dan lijkt me dat ook inderdaad! Ik heb even bij je gegevens gekeken, op 2 augustus is de order aangevraagd. Ik vind het dus vreemd dat je deze mail hebt gehad, omdat de actieperiode tot en met 31 juli was. Je gaf aan dat je beide methodes op onze website al hebt getest, en dat geen van beide werkt.. Heb je het nog een tweede keer getest? En misschien, via internet, via een andere browser?



Mocht het nog niet gelukt zijn, dan zet ik het even door naar een collega achter de schermen om zo meer duidelijk te krijgen.
Hi Susan.



had ik inderdaad ook al geprobeerd. Ik blijf dezelfde foutmeldingen krijgen



alvast bedankt



paul
@san-vision, dan zijn mijn trucjes ook op helaas! Ik zal de 3 maanden op de eerstvolgende factuur (oktober) in één keer vergoeden. Het gaat dan om 3 keer € 10,99 dus € 32,97. Ik kan dit niet maandelijks eraf laten gaan, dus daarom in één keer. Op deze manier heb je toch nog een soort van 3 maanden gratis Netflix 😉



Mijn excuses voor het ongemak!
Geen probleem. Uiteindelijk gaat het om de centjes dus dit vind ik een prima oplossing.

bedankt voor het helpen en complimenten voor de service.
@san-vision, bedankt voor je geduld! Ik heb het inmiddels al toegevoegd, je ziet het vanzelf verschijnen op de factuur!

Reageer