Skip to main content

Hoi ik wil graag Netflix voor een maand maar ik had me aangemeld voor gratis maand proef email wachtwoord gedaan maar dan vragen ze om een 4 cijferige code is dat die code waar je bij mijn kpn app van mijn gegevens opzoeken toch en die moet je toch invoeren

Hi @Vd veer, dat is inderdaad je interactieve televisie pincode. Die kan je vinden bij je abonnementsnummer in mijn KPN. Ben benieuwd of het inmiddels is gelukt. Ik hoor het hier graag 🙂


Hoi hoi ja het is gelukkig gelukt met de Netflix aanmelden ik moest inderdaad die code in voeren via kpn app groetjes diana


Hallo, ik heb me ook aangemeld voor de gratis proefversie van de Netflix-app en die is gelukkig gelukt


Je kunt de gratis netflix-versie gebruiken. 

 

*admin: link verwijderd


Bij Netflix bestaat geen gratis proefmaand meer, je dient een abo te nemen en dan meteen weer op te zeggen, dan ben je er na een maand weer vanaf.

 


Bij Netflix bestaat geen gratis proefmaand meer, je dient een abo te nemen en dan meteen weer op te zeggen, dan ben je er na een maand weer vanaf.

Oh, dank je, dus kan ik Netflix na een maand nog steeds gratis gebruiken?

 


Oh bedankt, dus kan ik Netflix techbigs na een maand nog steeds gratis gebruiken?

 

 


Hallo @Juanestrada , Netflix heeft de gratis proefmaand al lang geleden afgeschaft.

Je zou een abo kunnen nemen en meteen weer opzeggen, dan betaal je niet meer dan nodig is.

 


Tevreden Telfort/KPN-klant met 2 mobiele duo-sim abo's en straks Telfort thuisabo automatisch naar KPN.

 

 


KPN blijft vermelden probleem met Netflix app in het vernieuwde keuze menu op het tv scherm.

Kanaal 200 word aangesproken Netflix start op en daarna de melding probleem met netflix app en word terug gezet naar het beginscherm.
Router e.d. div. malen opnieuw opgestart geen resultaat.
Mijn account naar Netflix werkt wel op de Ipad en PC m.a.w. eerste conclusie zou kunnen zou, kpn app in tv menu is in gebreken.


Bij Netflix bestaat geen gratis proefmaand meer, je dient een abo te nemen en dan meteen weer op te zeggen, dan ben je er na een maand weer vanaf.

 


Klopt niet (helemaal)

Ik heb pas Netflix prepaid genomen voor op mijn computer / tablet / telefoon, 1e week gratis op proef, daarna betalen


Het is mij duidelijk, zoals aangeven KPN heeft een nieuw portaal aangemaakt voor de televisiegids en daar werkt  de koppeling naar Netflix niet op. Overige  apparaten pakken Netflix zonder probleem op. en daarna de melding probleem met netflix app en word terug gezet naar het beginscherm..

M.a.w. conclusie Het nieuwe KPN portaal heeft een issue.