Inmiddels heb ik weer Netflix. Eerst tv kastje gereset en daarna via kpn weer aangeeld bij Netflix.
De klantenservice van kpn kon mij niet verder helpen. Die van Netflix gelukkig wel.
Ik heb ook zo'n mail gehad. Dus eerst KPN gebeld en klantenservice heeft me zoveel mogelijk geholpen maar we konden er niet helemaal uitkomen (omdat ik mijn code niet kon vinden). Toen maar naar Netflix gebeld en toen uiteindelijk inderdaad via tvkastje naar kanaal 200 naar Netflix en weer heringeschreven. Maar de enige optie van Netflix om te kiezen uit 3 pakketten is premium, wat dus 13,99 kost i.p.v. het pakket wat ik had a 9,99. Wat mij betreft een sneaky manier van Netflix om mensen ongemerkt aan een duurder pakket te krijgen.. Ik kwam er snel achter. Ik heb toen online bij Netflix ingelogd en mijn abonnement dezelfde dag aangepast naar het standaard pakket ( online kan dat blijkbaar wel) maar nu staat er dat mijn aanpassling pas 1-7-2020 ingaat. Echt heel flauw van NETFLIX!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.