Skip to main content
Sinds gisteren (23 feb) is mijn Netflix abonnement beëindigd omdat volgens Netflix KPN het abonnementsgeld niet kon incasseren. Op mijn facturen staat Netflix echter wel vermeld en volgens Netflix ligt het probleem bij KPN. Alle facturen van KPN zijn wel betaald. Ik heb nu geen Netflix meer en kan mij ook niet via KPN opnieuw aanmelden op Netflix. Hoe moet ik dit oplossen want ik wil Netflix wel via KPN blijven betalen.....
Hi Balot, welkom op het forum. Als de facturen van KPN betaald zijn zou dit zeker niet mogen voorkomen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik of alles aan onze kant goed staat.
Gegevens zijn aangevuld...

Inmiddels heb ik weer Netflix. Eerst tv kastje gereset en daarna via kpn weer aangeeld bij Netflix.

De klantenservice van kpn kon mij niet verder helpen. Die van Netflix gelukkig wel.
Duidelijk, fijn om te lezen dat alles weer werkt. Wij kunnen ook niet veel meer dan dit doen, KPN is een doorgeefluik namelijk als het om Netflix gaat. Ben in ieder geval blij dat het opgelost is.
Wel jammer dat het doorgeefluik van kpn niet altijd werkt en dat de klantenservice van kpn mij niet verder kon helpen 😭

Ik heb ook zo'n mail gehad. Dus eerst KPN gebeld en klantenservice heeft me zoveel mogelijk geholpen maar we konden er niet helemaal uitkomen (omdat ik mijn code niet kon vinden). Toen maar naar Netflix gebeld en toen uiteindelijk inderdaad via tvkastje naar kanaal 200 naar Netflix en weer heringeschreven. Maar de enige optie van Netflix om te kiezen uit 3 pakketten is premium, wat dus 13,99 kost i.p.v. het pakket wat ik had a 9,99. Wat mij betreft een sneaky manier van Netflix om mensen ongemerkt aan een duurder pakket te krijgen.. Ik kwam er snel achter. Ik heb toen online bij Netflix ingelogd en mijn abonnement dezelfde dag aangepast naar het standaard pakket ( online kan dat blijkbaar wel) maar nu staat er dat mijn aanpassling pas 1-7-2020 ingaat. Echt heel flauw van NETFLIX!