Skip to main content
Beantwoord

Netflix abonnementen

  • December 30, 2019
  • 4 reacties
  • 745 keer bekeken

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Goedemiddag. even een vraagje waarom moet ik 10,99€ voor Netflix betalen. Terwijl BIJ geabonneerd via KPN factuur 7,99 mnd staat. OF HEB dat met husselen te maken. IK wil graag nog BIJ ONS oude abonnement blijven die IK NU heeft  .maar ik vind het wel raar 🤔groet cor een tevreden KPN klant 

Beste antwoord door wjb

Let op: Het goedkoopste abonnement is alleen SD.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 30, 2019

Hoi @cornelis48  je hebt verschillende Netflix abonnementen en verschillende prijzen, daar zal het door komen.
Overigens is Netflix maandelijks opzegbaar dus je kunt zo veranderen.


cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • December 30, 2019

Dank je wel huistiger.dat wist ik niet maar bedankt. fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig nieuwjaar 2020👍


wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 30, 2019

Let op: Het goedkoopste abonnement is alleen SD.


cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • December 30, 2019

Ja ik ziet het nu IK laat het maar zo .Dank je wel dan kijken we lekker HD wíj hebben wel glasvezel verbinding én wíj hebben ook een Sony bravia 4k tv groot beeld IK gaat niet husselen. fijne jaarwisseling. cor👍🎆🎇