Skip to main content

Ik heb Netflix op mij KPN alleen die account is van mij vriend alleen ik betaal elke maand op mij factuur ik wil mij eigen account op mij KPN factuur hoe doe ik dat?

Hallo @tiagovilaca9, als je niet meer het account van jouw vriend via de KPN factuur wil betalen dan zal je de betaalmethode moeten aanpassen via Netflix.com/youraccount. Vervolgens kun je dan jouw eigen Netflix account instellen>

Hiervoor geldt het volgende:
 

Ik wil Netflix betalen via de KPN Factuur maar heb al een Netflix abonnement?

Dit is mogelijk, echter dien je hiervoor eerst je Netflix abonnement op te zeggen. Het is vervolgens na beëindiging van het lidmaatschap mogelijk om het account opnieuw te activeren. Belangrijk hierbij is dat dit gedaan wordt via de TV-ontvanger om vervolgens KPN Factuur bij de betaalmethode te selecteren. De datum waarop het lidmaatschap beëindigd wordt staat in de eerste alinea van de bevestigingsmail van Netflix.

Netflix bewaart jouw gegevens en voorkeuren na het opzeggen nog 10 maanden. Als je er binnen die periode voor kiest om het abonnement weer te activeren zijn al jouw aanbevelingen en voorkeuren dus behouden.