Skip to main content

sinds er die nieuwe update van kpn is hebben we regelmatig als we netflix kijken dat ie eruit springt en zegt probleem met de app start ontvanger opnieuw op hebben we al verschillende keren gedaan zelfs de experiabox opnieuw opgestart maar probleem blijft elke keer moet je dan opnieuw alles invoeren als je netflix wilt kijken verschrikkelijk irritant en eerst was dat niet dat is echt sinds de nieuwe update toen ze de menu allemaal veranderde kennen julie het probleem en worde het opgelost

Welkom op ons Forum @Eddybergmansplaizier. Ik begrijp dat het heel irritant is dat wanneer je Netflix kijkt hij telkens opnieuw opstart en je alle gegevens opnieuw in moet vullen. Heb je alleen last van een herstartende ontvanger bij het kijken van Netflix? Of ook bij live tv of Terugkijken? De problemen met de herstartende ontvanger zijn ons inderdaad bekend en is een gevolg van het nieuwe menu.  

Op dit moment is ons team nog steeds aan het onderzoeken waar deze problemen precies vandaan komen. De oplostermijn voor dit issue is nog niet bekend. Volgende week is er weer een nieuwe update. Je kunt de voortgang volgen in ons verzameltopic over het nieuwe tv-menu en de problemen die daardoor zijn ontstaan. 


Dat doet ie ook maar het gaat om de netflix app zelf zit je netflix te kijken word je eruit gegooid en dan geeft ie aan van fout in de app start ontvanger opnieuw op om probleem te verhelpen maar dat helpt niet af en toe word je er 3 keer achter elkaar uit netflix gegooid en dat is sinds de update eerder hadden we dat niet


Kun je de Netflix app ook openen via de tv zelf, mocht je een smart tv hebben? Mocht dit wel goed werken, dan is dit wellicht een goede tijdelijke oplossing. Heb probleem dat jij schetst bij Netflix is ons ook bekend. Ik kan je alleen maar zeggen dat we ons best doen om dit op te lossen, maar ik kan je niet vertellen wanneer dit weer goed gaat werken. Je bent in ieder geval niet de enige die hier last van heeft. Excuses hiervoor. 


Hier hetzelfde probleem als @Eddybergmansplaizier. Je wordt uit Netflix gegooid (random) en je moet je inlog gegevens weer invullen. Ook bij het uitloggen van Netflix. Via tv ontvanger van KPN.  Sinds een week last van.


Yep.... Dikke bende. Zelfs je mail onthouden werkt niet. Telkens wordt je eruit gegooid en moet je alles weer invullen. Gebeurd op beide ontvangers. Nu... Do avond 5-11 kom ik er niet eens meer in. Via menu of 200 klik ik op films of rode knop en krijg ik zwart beeld. 


Reageer