Skip to main content
beste KPN

ik zie dat ik niet de enige ben die tijdens het kijken van Netflix alles blijft steken op 25%

inderdaad erg irritant.



ook heb ik alles al geprobeerd (herstart / fabrieksinstelling / gereset) maar het blijft gebeuren.



graag hoor ik van u hoe ik dit kan oplossen.

Gr.Willem



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
beste KPN

ik zie dat ik niet de enige ben die tijdens het kijken van Netflix alles blijft steken op 25%

inderdaad erg irritant.



ook heb ik alles al geprobeerd (herstart / fabrieksinstelling / gereset) maar het blijft gebeuren.



graag hoor ik van u hoe ik dit kan oplossen.

Gr.Willem


Welke TV ontvanger heb je? En hoe is deze aangesloten, bekabeld of met een DVS?
beste Dennis

ik heb de witte experiabox en is draadloos aangesloten
Hoi @Willemkolstee. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van Netflix op de tv-ontvanger. Welke witte Experia Box heb je en maak je gebruik van de DVS1200 of heb je een ouder model Draadloze Verbindingsset (DVS200 of DVS650)? Verder ben ik benieuwd of je meerdere tv-ontvangers in huis hebt. Zo ja, gebeurd dit ook op de andere tv-ontvanger? Zou je het Forum profiel alvast willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? We horen graag van je!
beste Vikach



ik kan wel netflix kijken alleen na een x tijd slaat hij vast en dan loopt het % op naar 25 % en doet erna niks meer. als ik netflix afsluit en weer opstart dan gaat het wel weer verder.



ik heb 1 verbindingsset DVS 1200 de afstand tussen de modem en de verbindingsset is ca 5 meter.

ik heb 1 TV



*****



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Wil je de tv-ontvanger bekabeld willen aansluiten op de Experia Box? Op deze manier kunnen we achterhalen of het probleem in de verbinding (DVS) zit of in de tv-ontvanger zelf.
beste Vikash



ja dat heb ik al geprobeerd en dan gebeurd exact hetzelfde ??
Dat is erg vreemd. Ik heb dit probleem zojuist intern doorgezet. Mijn collega's gaan dit verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer het probleem verholpen is?
beste Viash



kan je aangeven wanneer het probleem opgelost word. het begint echt vervelend te worden en zonde van me Netflix abonnements geld afgelopen weekend wederom blijven de films een X tijd hangen en begint het wieltje weer te lopen tot 25%

Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit erg vervelend is. Ik heb mijn collega's gevraagd of er inmiddels al een oplossing is voor dit probleem. Ik hoop dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.


Ik zie dat mijn collega inmiddels al contact met jou heeft opgenomen. Er is afgesproken om de komende tijd het te testen met een nieuw netwerkkabel. Ik ben erg benieuwd of het probleem nog terug gekomen is. 

 

 


beste Vikach

helaas is het probleem nog niet opgelost  ik ben gebeld door iemand van KPN en deze heeft een kabel opgestuurd en ik moest het bekabeld bekijken.  uiteraard heb ik dat gedaan en 2 x was het zonder onderbreking en de 3de film was weer met onderbreking 

de KPN man zou een mail sturen maar die heb ik niet mogen ontvangen.

 

het probleem is dus nog steeds aanwezig


Wat jammer dat het probleem nog steeds niet is verholpen. Je kan het beste zelf contact opnemen met deze afdeling. Ze zijn te bereiken op het nummer 0800 0201557. Het incidentnummer verstuur ik in een privebericht je. 


Heb je al contact opgenomen met de achterliggende afdeling? Ik zie dat mijn collega's aangeven dat het nu goed zou moeten werken. Is dat het geval?


 

Ik zie dat mijn collega inmiddels al contact met jou heeft opgenomen. Er is afgesproken om de komende tijd het te testen met een nieuw netwerkkabel. Ik ben erg benieuwd of het probleem nog terug gekomen is. 

 @Willemkolstee Ik heb helaas geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het probleem verholpen is. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!


Beste. Vikach.         Ik kreeg een mail waarin het was opgelost maar t probleem is r nog steeds heel vreemd dat kpn me meld dat t verholpen is.  Ondertussen heb ik al geruime tijd betaald voor een heel irritant iets 


Dat is erg vreemd. Ik heb dit probleem zojuist intern doorgezet. Mijn collega's gaan dit verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer het probleem verholpen is?

Ik zie dat er opnieuw contact met jou is opgenomen en dat je hebt aangegeven dat je sinds kost weer normaal naar Netflix kan kijken via de tv-ontvanger. Als je in de toekomst nog ander vragen hebt, dan weet je ons te vinden.


Hoi Allemaal,

Al een poging ondernomen om in zijn geheel uit te loggen en opnieuw in te loggen bij Netflix.
Dat wil bij gebruik van Netflix op een Smart tv wel werken.
Hoe het zit bij het KPN interactieve tv kastje, geen idee. Ik heb namelijk geen moeite om daar naar toe te schakelen.


Reageer