Skip to main content

voor netflix gebruik ik steeds de neflixknop op de afstandsbediening die bij de tv hoort.

werkte altijd prima.

sinds enige dagen helaas niet meer. als ik op de knop druk krijg ik op de tv de melding: voor het gebruik van deze functie moet de tv zijn verbonden met internet. wilt  naar (instellen netwerk) gaan om uw netwerkinstellingen toe te passen?

ook het icoontje op de smartphone om foto's te casten naar tv  is verdwenen.

Hi @harryvanspanje, welkom en bedankt voor jouw bericht. Je wilt de Netflix app op jouw smart tv openen begrijp ik. Als dit juist is, kun je dan vertellen hoe de smart tv is verbonden met de Experia Box? Is dat met een kabel, of via de wifi? Heb je de netwerkinstellingen van de tv al gecontroleerd? 

Als de tv niet verbonden is met hetzelfde netwerk als de smartphone, dan is het niet mogelijk om vanaf de smartphone te casten naar de tv. Vandaar mijn vraag om de netwerkinstellingen te controleren.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


sorry voor mijn late reactie.

het probleem is opgelost.

bedankt en groet

harry


Betert laat dan niet @harryvanspanje :wink: Bedankt dat je nog even laat weten dat het weer in orde is!