Skip to main content

Sinds laatste rekening kpn, wordt netflix gefactureerd.

Heb geen abonnement aangevraagd of via pagina 200 afgesloten.

Afgelopen 2 weken meerdere keren met kpn gebeld. Elke keerĀ  wordt gezegd dat netflix van het abonnement is afgehaald, echter na enkele uren staat het weer op het overzicht van het abonnement.

Wordt ook regelmatig doorverwezen naar netflix om het abonnement te beƫindigen. Echter bij netflix is geen abonnement op het emailadres bekend. Dus wat er niet is kan ik ook niet beƫindigen.

Het bekende kast van de muur verhaal, maar hoe om ik hier vanaf?

Kpn moet toch na kunnen gaan wie heeft gezegd dat het abonnement van netflix op de rekening moet worden gezet. Of is hier sprake van "ā€™frauduleuze handelingen"ā€™

Hi @Benk01, dit lijkt inderdaad op een klassiek kastje ā†’Ā muur verhaalĀ :slight_frown: Heb je Ć¼berhaupt wel een Netflix abonnement (met een ander emailadres)? Doorgaans verschijnt Netflix alleen bij ons op de factuur, als daar vanuit het menu in de tv-ontvanger de opdracht voor is gegeven. Als er zonder dat je zelf een abonnement hebt, toch iets actief is gezet, is dat natuurlijk erg bijzonderĀ :thinking:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het emailadres dat hiermee gemoeid is, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!


info profiel aangepast


Bedankt, ik zie dat je hier al veelvuldig contact over hebt gehad en dat diverse collega's erg hun best hebben gedaan om de situatie opgehelderd te krijgen en op te lossen.

Inmiddels is bekend dat er meerdere klanten ā€˜ineensā€™ een Netflix abonnement hebben, we hebben in onderzoek hoe dit heeft kunnen gebeuren en ik zal jouw gegevens aan dit onderzoek toevoegen zodat ze dit bij jou ook stop gaan zetten. Het kan even duren, maar Netflix zal dus echt van je abonnement worden verwijderd!

Verder: mocht je het nog niet gedaan hebben, wil ik je aanraden om zo snel mogelijk het wachtwoord van jouw KPN ID te wijzigen. Het kan zijn dat dit is aangevraagd met de gegevens van jouw KPN ID, wat natuurlijk helemaal niet wenselijk is. We weten nog niet precies hoe dit zit, maar willen je voor de zekerheid wel aanraden om hem te wijzigenĀ :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Marja,Ā 

Vandaag heb ik geconstateerd dat netflix van mijn abonnement is verdwenen.

Ook de maandrekening ontvangen. ook daar staat netflix niet meer op. Dank voor de interventie.:thumbsup:


Goed nieuws!

Bedankt dat je laat weten dat het weer in orde isĀ :relaxed: