Skip to main content

Goedemorgen,

het heeft een weekje gewerkt, maar nog steeds ervaar ik dat programma’s binnen 2 seconden op 99% zitten en vervolgens alleen audio krijgt, maar geen beeld. Ik betaal wel voor deze dienst, maar kan er al maanden geen gebruik van maken. Ik zou toch graag een oplossing zien. Mijn profiel heb ik inmiddels ingevuld. Ook heb ik weer de software herladen van de tv ontvanger, maar zonder succes. Ook alle stekkers eruit/in (ook van Experia Box) helpt niets.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen?


Deze is direct met een kabel aangesloten. Er zit niets tussen. Heel af toe speelt er een aflevering af, maar daarna is het direct weer mis. Het blijft soms ook al bij 25% hangen.


Hoi blerry, welkom hier. 

Als de ontvanger rechtstreeks met een kabel is aangesloten, dus ook niet met de witte draadloze adapters, zou dit zeker moeten werken. Ik zie ook dat je glasvezel hebt. Zou je zowel de Experiabox als het glasvezelkastje ernaast 10 seconden stroomloos willen maken? 

Ik zie verder dat je 2 ontvangers hebt, speelt dit op beide ontvangers? 


Blerry, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.