Skip to main content

We kijken graag series op Netflix maar de lol gaat er een beetje vanaf...!

Na iedere aflevering moeten we uit- en weer inschakelen omdat het beeld van de volgende aflevering niet wordt ingeladen maar blijft hangen op 99%. Het geluid gaat overigens wel door…

Soortgelijke problemen doen zich ook voor bij films en het bekijken van trailers...

TV-ontvanger is bekabeld aangesloten op Experia-box. Software is opnieuw geïnstalleerd en ge-upgrade. 
wat nu?

Ha @Robert-JanP, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt 😞. Daar zou ik inderdaad ook flink van balen.. Welke tv-ontvanger gebruik je? En welke Experia Box? Je merkt geen problemen als je via de televisie zelf Netflix aanzet? Als je die mogelijkheid hebt natuurlijk. Je wordt niet automatisch uitgelogd trouwens?


Hoi Marcia,

Experiabox V10; ontvanger HMB226


En ik begrijp dat je geen problemen merkt als je Netflix via de smart tv kijkt? En je wordt niet automatisch uitgelogd? Merk je verder nog problemen met tv of internet? Je apparatuur lijkt verder in orde. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer?


Geen idee of we Netflix via Smart tv kijken… Andere problemen? Jazeker! Wifi is traag en televisieprogramma’s vertonen vaak blokjespatronen.

Mijn forumprofiel heb ik aangevuld.


Vreemd dit! Ik ga, naar aanleiding van de analyse die het systeem voor ons gedaan heeft, een ticket voor je aanmaken. Je wordt binnen twee werkdagen gebeld door een collega om één door te nemen met je. Ik heb hiervoor het 06-nummer opgegeven dat bij ons bekend is. Wil je nog even laten weten wat eruit gekomen is?


Er blijkt een probleem in de ontvanger te zitten. Er wordt een vervangend apparaat verstuurd...


Top! Hopelijk is het dan opgelost! :-)