Skip to main content
Waarom moet netflix af en toe bufferen tijdens het kijken? Ik kijk via kanaal 200 op de ontvanger. Bedraad aangesloten op de experiabox v10a. Bedankt
Heb 100 mb verbinding trouwens
Hoi @kpnglasvezeleensproberen027, Als je serie of film langzaam laadt of steeds buffert, heb je mogelijk op dat moment even een zwakkere of instabiele internetverbinding. Hoelang buffert Netflix? Als het vaak en lang voorkomt, dan is het misschien goed om een andere kabel tussen de ontvanger en het modem te testen. Mocht je geen extra kabel hebben, kan ik je deze kosteloos opsturen.
Dat bufferen van Netflix lijkt echt in het kijken via het kastje te zitten. Ik heb met een Arris ook regelmatig het buffer icoon in beeld. Kijk ik op de TV zelf bedraad aangesloten heb ik dit nooit(50Mb glasvezel)



De bekabeling is zeker niet uitgesloten ik zelf verdenk toch de tv ontvangers.
Dit euvel heb ik ook regelmatig en dan kijk ik ook naar Netflix via het ITV kastje.
Is dit iets wat heel lang duurt en heel vaak voorkomt? Ik lees dat @Clvgt gebruik maakt van twee Arris VIP2952 kastjes. Gebruiken jullie dit kastje ook @kpnglasvezeleensproberen027 en @Galdor68? Of hebben jullie een Arcadyan HMB2260 of 4K ontvanger?
Artis vip 2952 v2
Telfort saus voor de goede orde, wel de Arris vip 2952 v2 het bufferen op zich duurt niet lang wel zodanig en regelmatig genoeg dat het storend is. Toen ik deze Arris net had starte deze zelfs spontaan opnieuw op tijdens Netflix kijken.
Hoi allemaal, We hebben het probleem nog niet kunnen reproduceren. We zijn benieuwd of jullie het bufferen ook ervaren tijdens een programma of film via On Demand en Youtube. @kpnglasvezeleensproberen027 gebruikt een V10A en @Clvgt een V10. Welk modem heb je in gebruik @Galdor68?
Combinatie Arris en V10 bedraad aangesloten hier nog wel een netgear prosafe gs105e tussen zonder deze switch gebeurt het ook.



Youtube gebruik ik niet veel. Ik kijk momenteel wel wat series uit het ondemand deel en recent inderdaad een film daar is mij niks storends opgevallen.



Wat Netflix betreft kan ik nog opmerken dat ik zowel op de tablet als via de bedraad aangesloten smart tv ook hapertjes merk dat is miliseconden werk geen draaiend buffer icoon zoals gekeken via de ontvanger.



Het kan al lijkt me dit onwaarschijnlijk aan de verbinding liggen 50/50 glas.

Er is meerendeels geen andere of te verwaarlozen activiteit om helemaal compleet te zijn wij hebben HD optie bij Netflix.

Reageer