Skip to main content
Beantwoord

Netflix Factuur ten onrechte

• July 17, 2020
  • 29 reacties
  • 1052 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

wjb
Wijsgeer
  • July 29, 2020

Maar is het dan niet zo dat er ergens bij KPN een “lek” zit want in eerste instantie is door “Pietje” in mijn KPN account gerommeld.

Zeer zeker zit er ergens een lek bij KPN waar een fraudeur gebruik van maakt.

Die fraudeur hoeft Pietje niet te zijn maar dat kan ook Jantje zijn geweest die het Netflix abonnement van Pietje aan jouw KPN abonnement gekoppeld heeft en misschien heeft Jantje daarvoor een paar centjes van Pietje gekregen. Pietje en Jantje blij en jij het slachtoffer.

• Nieuwkomer
  • August 5, 2020

Goedemiddag,

Dit is mij dus ook overkomen. Heb sinds vorige maand ineens Netflix op de factuur staan, terwijl ik dat nooit aangevraagd heb. Via chatdienst van KPN kom ik niet verder, want die snappen het issue niet.

Is er geen centrale plek om dit te melden? Want dit zou ik wel graag opgelost zien.

sulauze
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • August 5, 2020

Goedemiddag,

Dit is mij dus ook overkomen. Heb sinds vorige maand ineens Netflix op de factuur staan, terwijl ik dat nooit aangevraagd heb. Via chatdienst van KPN kom ik niet verder, want die snappen het issue niet.

Is er geen centrale plek om dit te melden? Want dit zou ik wel graag opgelost zien.

Toen ik de incasso gestorneerd had en juiste bedrag had overgemaakt met nog wat kabaal op het forum werd ik gebeld door KPN. Deze dame wist precies hoe het zat en gaat het oplossen. Succes!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 11, 2020

Goed om te horen, Sulauze!

@wjlnijkerk, welkom op het forum. Je mag je melden in dit topic, dan zetten we het door naar de afdeling die dit met je kan oplossen.