Skip to main content

Sinds een aantal dagen kan ik bepaalde content op de Netflix app op de KPN 4k tv ontvanger niet meer openen. Ik krijg dan de melding: " Deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel." Foutcode: tvq-pm-100 (5.2.100).

Deze foutmelding krijg ik nu sinds een paar dagen. Nooit eerder last van gehad. Veel andere titels kunnen nog wel gewoon worden afgespeeld.

Kunt u aangeven wat hiervan de oorzaak is en hoe dit zal/kan worden opgelost (en op welke termijn)?
 

 

Tim354 s het probleem inmiddels opgelost met het probleem van soms wel mogelijk en soms niet mogelijk om netflix te kunnen kijken (foutomschrijving is helmaal gelijk, en lukt niet om op te lossen met ander HDMI kabels, bovendien rechtstreeks aangesloten).

 

Gr. Jac

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Jac68. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze melding te zien krijgt. Zou je de stappen op deze pagina willen doorlopen. Ik hoop dat dit voldoende is om het probleem te verhelpen. Als dat niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!


Ik heb de suggesties uitgevoerd, maar helaas geen oplossing. Zijn er nog andere opties?

Gr. Jac

 


Wat jammer dat het probleem nog niet is verholpen. Heb je al eens geprobeerd om de tv-ontvanger een keer te resetten? Wellicht verhelpt dat het probleem. Ik hoor graag of dat het probleem verhelpt. 


Reset van het geheel al meerdere keren gedaan maar brengt geen oplossing.

 


Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het verder voor jou uitzoeken. :blush:


Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het verder voor jou uitzoeken. :blush:

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, dan lees ik heb graag. 

Â