Skip to main content

Sinds het nieuwe menu moet ik 6 keer per week inloggen op Netflix...dit kan niet de bedoeling zijn

Hoi @D.P.V. . Welkom op het forum.

Dat kan niet de bedoeling zijn. Heb jij jouw tuner ook al eens een reset gegeven?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Hallo Erwin,

 

Heb al meerdere volledige resets geprobeerd en het hielp niet.

Zit nu in het buitenland en kan dus niet assisteren.

Zal kijken en eventueel contact opnemen als ik weer thuis ben.

Mvg

Dave .


Hallo Erwin,

 

Heb al meerdere volledige resets geprobeerd en het hielp niet.

Zit nu in het buitenland en kan dus niet assisteren.

Zal kijken en eventueel contact opnemen als ik weer thuis ben.

Mvg

Dave .

Prima. Ik lees het wel als je weer terug bent!


Ik heb hetzelfde probleem. Sinds de update van het menu steeds opnieuw in moeten loggen bij Netflix. Heel storend! Wat is hier tegen te doen?

 


Hoi @Aukje S . Ik zie dit vaker voorbij komen. Het lijkt vaak een storing van korte duur want helaas komen deze klanten later niet terug.

Heb jij de tuner al proberen te resetten


Ik heb de ontvanger een "frisse start” (complete reset) gegeven, maar het probleem speelt nog steeds. Het is erg vervelend om steeds opnieuw te moeten inloggen.


@Aukje S : kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?


@Erwin_  Het profiel is aangevuld


Hoi @Aukje S . Ik zie dat je twee ontvangers hebt. Komt het probleem op beide tuners voor? Kun je anders eens proberen om de tuners om te ruilen?

 


Het probleem speelt bij beide ontvangers, dus omruilen heeft niet zoveel zin, lijkt me.
ik moet me soms ook wel 4 keer (of soms nog vaker) aanmelden, voordat ik iets kan zien op Netflix (de app sluit zich op het moment dat ik een film of serie selecteer)


@Aukje S : ik heb een developer gevraagd om mee te kijken. Zodra ik meer weet, laat ik jou dat weten.