Skip to main content

Sinds afgelopen vrijdag heb ik mijn tv pakket om laten zetten naar Hussel (4K). Voorheen had ik het TV pakket met eveneens 4K. Ik heb geen nieuwe ontvanger gekregen.
Sinds gisteren wordt via de ontvanger en de Netflix App een foutmelding gegeven als we een serie of film willen kijken. De foutmelding is TVQ-PM-100 (5.2.100). Volgens netflix zou dit met de HDMI kabel te maken kunnen hebben. Dus ik heb een andere kabel geprobeerd en ook een andere HDMI ingang van mijn tv, geen oplossing. Vervolgens heb ik de ontvanger gereset en de software opnieuw ingeladen. Ook dit gaf geen oplossing. Ook heb ik inmiddels het modem gereset, ook nu geen oplossing.

Op dezelfde tv heb ik ook een computer aangesloten en als ik Netflix vanaf de computer kijk, dan zijn er geen problemen.

Conclusie: de foutmelding heeft te maken met KPN ontvanger/app.
Wie weet er een oplossing?

Goedemorgen @adw1960. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Heb je de tv-ontvang al eens gereset? Vaak verhelpt dit het probleem het probleem al. Als dit het probleem niet verhelpt, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Laat je mij weten of het is gelukt?


Inmiddels heb ik weer Netflix. Zowel modem als ontvanger gereset en daarna de software opnieuw ingeladen vanuit het ITV menu.


Wat goed dat je na een reset weer gebruik kan maken van Netflix. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!:slight_smile: Â