Skip to main content

Hoi, Netflix geeft foutcode tvq-pm-100 (5.2.100) bij verschillende films en afleveringen, waardoor deze niet afspelen

 

Ik ervaar dezelfde problemen. Kijk ik beneden een aflevering op de NETFLIX app uit de google playstore, wil ik boven via de 4K tv verder kijken werkt het niet met die foutcode. Als ik NETFLIX app open op telefoon werkt het wel. Gezien de leeftijd van deze topic wordt dit probleem niet serieus genomen of wel?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

Hallo @ArjanM23 , kijk eens naar onderstaande uitleg:

https://help.netflix.com/nl/node/100157#:~:text=Als%20de%20foutcode%20tvq%2Dpb,het%20apparaat%20moeten%20worden%20vernieuwd.


Dit wijst er meestal op dat gegevens op het apparaat moeten worden vernieuwd. Volg de onderstaande stappen voor je apparaat om het probleem op te lossen.
 

Alle overige apparaten

We onderzoeken momenteel dit probleem. Neem contact op met de klantenservice om ons te helpen bij dit onderzoek.

Dat doe ik nu toch via dit forum?😬 

 


Hallo @ArjanM23 , je moet dus bij Netflix zijn.


Omdat een service die kpn aanbiedt op die waardeloze kastjes niet functioneert? Ik heb m’n Apple TV maar weer aangesloten om zorgeloos NETFLIX te kunnen kijken. Dat werkt tenminste wel.


Beste @ArjanM23, welkom! Zeer irritant probleem! Het is me nu niet helemaal duidelijk of je nog hulp wilt of dat je alleen je frustraties kwijt wilde. Mocht je nog wel willen dat ik er naar kijk, zou ik ook graag antwoord op volgende vragen willen: 

  • Op welke ontvanger(s) ervaar je dit? 
  • Hoe zijn deze aangesloten op de Experia Box?, rechtstreeks met een kabel of zit er een switch of draadloze verbindingsset tussen?
  • Zijn er verder nog versterkers of andere apparaten aangesloten?

Ik wil graag een oplossing, maar kreeg het gevoel dat ik afgewimpeld werd.

 

Ik gebruik een 4K tv kastje van jullie rechtstreeks op de modem van kpn aangesloten. Verder is het 4K kastje rechtstreeks met HDMI kabel aangesloten op tv en is het (op Apple TV na nu dan) het enige apparaat dat aangesloten is op de tv en alles is up to date volgens de instellingen.

 

Vreemde is dat dit iets is van de afgelopen 2-3 weken. Daarvoor waren deze problemen er niet :-)


Dat is inderdaad vreemd! Heb je de mogelijkheid om de ontvanger op een andere tv aan te sluiten? Ik ben benieuwd of je er daarop dan ook tegenaan loopt. Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee!


Op een andere tv heb ik ook een 4k kastje met dezelfde uitdaging.

 

Ik heb het forumprofiel aangemaakt.


Bedankt! Ik kan een ticket aanmaken om dit uit te laten zoeken. Je wordt dan binnen 3 werkdagen teruggebeld. Je bent bereikbaar op het nummer eindigend op -432? Ik heb nog wel een vraag: je kunt Netflix openen via kanaal 200, via ‘apps op tv’ en via het menu. Op welke manier(en) loop jij tegen deze foutmelding aan?


Daar ben ik op bereikbaar ja👍🏻
 

Op alleen de 4K tv box spelen willekeurige afleveringen van series en sommige films niet af. Deze spelen wel via andere apparaten af.


Bij dezen is het ticket aangemaakt voor je. Er wordt binnen drie werkdagen contact opgenomen. Laat je nog even weten wat de oplossing was?