Skip to main content
Geen geluid bij Netflix meerder mensen last van hebben alles al gedaan wat ik er over gelezen heb is al een oud probleem
Hallo @Joop met tweeaa, welkom op het forum! Netflix heeft geen stomme films meer natuurlijk, daar zou je gewoon geluid moeten hebben. Je geeft aan dat je alles al gedaan hebt, wat heb je precies gedaan? Zou je dat kunnen toelichten zodat we vanaf daar kunnen kijken wat we nog kunnen proberen? Ik hoor het graag van je.
Goed middag vanmorgen geluid op kastje boven beneden niet ga vanmiddag even de kastjes om wisselen
Nou kastjes omgewisseld geen verschil taal op Engels gezet in plaats van 5.1 kast gereset geüpdate helaas het werkt niet als ik Netflix aanzet geen geluid en als ik dan terug ga naar tv ook geen geluid kastje van stoom af en weer aan zetten heb ik weer geluid
Het omruilen van de kastjes was ook geen oplossing dus, maar het is me nog duidelijk wat er precies niet werkte op dat moment. Had je het op dezelfde plek dat het niet goed werkte, of heb je het op beide ontvangers op beide plekken?