Ik heb hetzelfde probleem en ook hetzelfde geprobeerd, geen resultaat. Graag hulp!
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
Ik heb hetzelfde probleem en ook hetzelfde geprobeerd, geen resultaat. Graag hulp!
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
Hier hetzelfde probleem
Hier exact hettzelfde probleem, alle handelingen doorlopen maar heeft niet geholpen. Is het mogelijk het kastje om te ruilen?
i have no sound on netflix but tv works perfect
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
A ratelling sound? Here also. Some tv’s are not very good compatible with the Dolby coding of Netflix. Select there, per viewing, for sound standard via options / opties.
Or use external sound.
Stereo amplifier; surround amplifier; soundbar…
Hallo
Kunnen jullie aangeven of dit op één specifieke ontvanger speelt of op meerdere ontvangers? Heb je ook andere apparatuur aangesloten, zoals een versterker of een surround systeem? Treedt dit op als je Netflix via de tv-ontvanger kijkt of via de app op je smart tv? Of bij allebei?
Ik hoor graag van jullie, dan kan ik er mee aan de slag.
Het probleem is bij mij inmiddels opgelost. Heb de stekker er een tijdje uit gehad en dit lijkt gewerkt te hebben.
i have no sound on netflix but tv works perfect
Hi
And, I see
Hallo
Kunnen jullie aangeven of dit op één specifieke ontvanger speelt of op meerdere ontvangers? Heb je ook andere apparatuur aangesloten, zoals een versterker of een surround systeem? Treedt dit op als je Netflix via de tv-ontvanger kijkt of via de app op je smart tv? Of bij allebei?
Ik hoor graag van jullie, dan kan ik er mee aan de slag.
Al weken het probleem gehad en vrijdag was het ineens opgelost, niks bijzonders gedaan behalve Netflix opnieuw aangemeld, toen deed ie het niet maar een dag later wel.
Hallo
Bij ons ook op beide kastjes geen beeld bij Netflix, stroom eraf werkte niet. Af/aanmelden bij Netflix ook geen effect. Andere Hdmi en netwerkkabel geprobeerd ook geen resultaat (kan ook bijna niet want normaal tv kijken werkt wel).
Dag
Fixed!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.