Skip to main content

Wij hebben exact hetzelfde probleem, eerst alleen bij de ontvanger op de slaapkamer maar nu ook bij de ontvanger in de woonkamer.

We hebben wel geluid maar geen beeld, op alle Netflix accounts. De ontvanger(s) resetten leverde geen resultaat op. Ook af en opnieuw aanmelden bij Netflix maakte geen verschil.

Op 1 van onze tv’s zit echter ook een Netflix app (dus benaderbaar via de tv en niet via kanaal 200 of kpn menu) en dat werkt wel.

Het ‘probleem’ lijkt dus in de kastjes te zitten (serienummer eindigt op 2260).

Ik hoop dat er een oplossing beschikbaar is, heb hier twee teleurgestelde kinderen die graag een filmpje kijken voor het slapen gaan.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

Hoi Pduits, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je hier graag een oplossing voor wilt. Dank voor het alvast invullen van je profiel. Daardoor heb ik gelijk kunnen kijken en een technische melding aangemaakt. Je krijgt per sms en e-mail een bevestiging hiervan. Er wordt telefonisch contact met je opgenomen om dit verder te bespreken en na te kijken. Ze bellen op het mobiele nummer dat je in je profiel hebt gezet. Let er op dat er met een afgeschermd nummer gebeld wordt.