Skip to main content

Ik heb precies dezelfde klachten en hoe nu verder, zoals hierboven alles geprobeerd maar helaas geen effect. Wachtend op een reactie terug.

Groet jeroen. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

@Jeroen_kpnforum , als dat het nummer van jouw mobiele telefoon is, dan is dat niet zo handig om die in jouw forumnaam op te nemen. Het nummer is daardoor immers voor iedereen zichtbaar.

Wellicht dat je het beste aan een moderator kunt vragen om jouw forumnaam aan te passen.


Vraag me niet hoe..... Maar Netflix heeft weer beeld...... 💪. Ik ga dus verder met waar ik gebleven was. 


Hier het zelfde probleem.. 

Geen beeld wel geluid en ondertiteling 


​Hey @Jeroen_kpnforum, dat is fantastisch nieuws. Al opgelost :champagne:  

Hoi @Nadiehs welkom op het forum van KPN. Hier helpt de community van KPN je graag met het beantwoorden van je vragen :)

Door grote drukte duurt het net even wat langer voordat een moderator hier bij je vraag is. We zijn normaal gesproken binnen 24 - 28 uur bij je topic. Sorry voor de vertraging. Wil je meteen contact met een medewerker? Neem dan contact op met de klantenservice, we zijn 24\7 gratis bereikbaar op 0800-0402 of start een chat 

Super zuur dat je wel beeld hebt, maar geen geluid. Laten we daar eens naar kijken. Of is ook jouw probleem al verholpen? Kijk je Netflix via de KPN tv-ontvanger? 


Hier het zelfde probleem.. 

Geen beeld wel geluid en ondertiteling 

Ik heb de ontvanger uitgeschakeld en de stroom er even afgehad.... Na een tijdje 10 minuten ongeveer er weer stroom opgezet en de schakelaar aangezet.... En voila er is weer Netflix.... Proberen waard Nadiehs Suc6. 


Top, bedankt voor het delen, @Jeroen_kpnforum :D 

Heb je nog steeds problemen met geluid op Netflix, @Nadiehs? Probeer dan eens de tip van Jeroen. Reset de tv-ontvanger van KPN We horen graag van je :)


Is er al een duidelijke verklaring waarom dit telkens gebeurd? Ik lees meldingen uit 2017, 2018, 2019 en heden. Ik heb ook telkens zwart beeld op Netflix (wel geluid en ondertiteling). Als je KPN hierover belt ben je 45 min verder en vervolgens niets wijzer. Ook hier is alles opnieuw ingesteld, afgemeld en opgestart. Het probleem blijft. (Ik kijk via kpn ontvanger)


Hoi, de techniek staat niet stil, @GEARS90210 ;) Om de gebruiker steeds de best mogelijke gebruikerservaring (UX) te bieden of om aan te sluiten bij de nieuwste beeld- en geluidstechnieken wordt de software geregeld geüpdatet. Bij een wijziging aan Netflix of onze kant in de software kunnen er foutjes insluipen: bugs. Jammer genoeg. We kijken graag samen met je hoe we ervoor kunnen zorgen dat het weer vlekkeloos loopt. Om te achterhalen wat er misgaat, hebben we wat informatie van je nodig: welke kpn tv-ontvanger heb je? Is deze met kabel of via een DVS aangesloten? Hoe open je Netflix? En zou je eens een alternatieve manier willen proberen?

 


Ook bij mij opeens een terugkerend probleem dat Netflix geen beeld geeft maar wel geluid en ook ondertiteling. Nooit problemen gehad en nu 3 dagen op rij hetzelfde probleem. Nieuwe software installeren heeft tot nu toe wel gewerkt, maar om dit proces iedere dag te doorlopen om even een aflevering van je favoriete serie te kijken is nou niet bepaald klantvriendelijk……. dit ligt gewoon aan de kant van KPN en de software, verder werkt alles prima namelijk. 


Update.…. vandaag weinig succes met opnieuw opstarten. Decoder blijft hangen op 95P…. inmiddels 6 keer opnieuw geprobeerd, maar nu werkt dus helemaal niets meer. @Kpn tijd voor nieuwe decoders? 


Hah @Julleke, welkom op het KPN Forum, leuk dat je ons hier hebt gevonden! Jammer dat je bezoek met een hardnekkig probleem te maken heeft die zo onderhand wel erg irritant begint te worden. Laten we eens kijken hoe we het kunnen verhelpen :) 

Welke tv-ontvanger heb je? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Gebruik je DVS’en? En op welke manier start je Netflix op? 


Ook ik heb ineens last van dezelfde klachten; wel geluid, maar geen beeld, alleen bij gebruik van Netflix.


Hey @Eelco B welkom op het KPN Forum, dat is erg zuur!

Welke tv-ontvanger heb je? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Gebruik je DVS’en? En op welke manier start je Netflix op?


Ook hier al meer dan een week hetzelfde probleem. En het blijft terugkomen. Heb het dan ook alleen bij Netflix. Open Netflix via het menu van de decoder.


Hallo @RaymondB, welkom op het KPN Forum, dat is erg zuur!

Welke tv-ontvanger heb je? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Gebruik je DVS’en? En als je Netflix via een andere manier opstart?

 

 

 


Ik heb de Arris vip2952 V2.

Hij is via HDMI aangesloten.

Ik gebruik een Dvs maar de tv ontvanger zit rechtstreeks met Cat5 kabel aangesloten op de modem.

Netflix kreeg ik op geen enkel andere manier opgestart, terwijl hij het op de telefoon wel gewoon doet.

 


Ik gebruik een Dvs maar de tv ontvanger zit rechtstreeks met Cat5 kabel aangesloten op de modem.

Waarvoor gebruik je de DVS? 


Die wordt gebruikt voor internet tv boven en op zolder.


Daar heb ik namelijk geen problemen met Netflix. 


Wij hebben hetzelfde probleem, Netflix heeft geen beeld maar wel geluid. Dit gebeurd heel vaak, tussendoor werkt het dan weer 1 of 2x goed en dan doet die het weer niet! Op de telefoons werkt Netflix prima! Is hier inmiddels al een oplossing voor?


@Jwdb  we kunnen nog wel even wachten, want ze komen niet zo snel met een oplossing. @Nadia weten ze al iets meer hoe dit op te lossen is.


Had hetzelfde probleem. Klantenservice adviseerde me via SYSTEEM op de tv software bij te werken.  En dat heeft gewerkt. Saillant detail: Netflix opstarten via de smart.tv apps behorende bij de tv en dus niet via KPN en met de afstandsbediening die bij de tv hoort kon ik wel gewoon Netflix goed ontvangen. Daardoor wist ik dat het aan de KPN lag en niet aan de tv of Netflix zelf. Hopelijk is dit voorlopig voldoende.