Skip to main content

Wij hebben hetzelfde probleem. Eveneens met ARRIS VIP2952 V2 i.c.m. Box 12

Ik ga nu ook de stappen volgen zoals hieronder beschreven, maar wat ik van jullie reacties begrijp heeft dat niet veel opgeleverd.

Wat kan KPN doen aan dit probleem?

Alvast bedankt, vriendelijke groet, Senna.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

 

Goedenavond @duin, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u mij nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft?

 

Welkom bij ons op het forum @Sen na. Zonder beeld is het lastig Netflix kijken natuurlijk. Heb je die stappen van Fame die je had gezien al gedaan? Wat was het resultaatdaarvan?


Welkom bij ons op het forum @Sen na. Zonder beeld is het lastig Netflix kijken natuurlijk. Heb je die stappen van Fame die je had gezien al gedaan? Wat was het resultaat daarvan?

Hoi Jasper,

ja, alle tips die hierboven beschreven staan heb ik geprobeerd, maar het heeft niks opgeleverd :( 
 

 


Duidelijk, en je hebt dit op beide 2952 ontvangers die je in je eerste bericht noemde dus? Is Netflix het enige waar je dit mee werkt, of speelt het ook met andere dingen? Zijn die 2952's de enige ontvangers die je hebt, of zijn er meer en speelt het daar ook op? Ook ben ik benieuwd hoe deze ontvangers aangesloten zijn, is dat met een directe netwerkkabel of met een draadloze verbindingsset?


Duidelijk, en je hebt dit op beide 2952 ontvangers die je in je eerste bericht noemde dus? Is Netflix het enige waar je dit mee werkt, of speelt het ook met andere dingen? Zijn die 2952's de enige ontvangers die je hebt, of zijn er meer en speelt het daar ook op? Ook ben ik benieuwd hoe deze ontvangers aangesloten zijn, is dat met een directe netwerkkabel of met een draadloze verbindingsset?

Hoi Jasper,

ik heb maar 1 Arris VIP2952 V2 ontvanger, deze is met een netwerkkabel verbonden met de router.

We ervaren het probleem alleen met Netflix.

Met het streamen van YouTube ervaren we vaak het probleem dat de video blijft hangen of dat het vastloopt bij pauzeren/terugspoelen via de Arris.

Groetjes Senna. 


Dank je Senna, het is niet alleen Netflix wat niet goed werkt dus. Het zijn andere problemen met YouTube en terugkijken, maar het is niet optimaal. Het tv kijken zelf, gaat dat wel soepel? En zou je jouw forumprofiel ook volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee.


Dank je Senna, het is niet alleen Netflix wat niet goed werkt dus. Het zijn andere problemen met YouTube en terugkijken, maar het is niet optimaal. Het tv kijken zelf, gaat dat wel soepel? En zou je jouw forumprofiel ook volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee.

Hoi Jasper,

ik heb zojuist mijn profiel aangevuld. De ervaring met TV kijken kan ik eigenlijk maar weinig over zeggen, want dat doen we maar zelden.

Hopelijk kun je het probleem ontdekken, alvast bedankt. Groetjes Senna.


Dank je @Sen na, ik heb daarmee niets nieuws kunnen ontdekken. Wel heb ik een melding aangemaakt naar de Technische Dienst zodat zij dit ook voor ons kunnen bekijken. Ik zal die melding voor je volgen en zodra ik er een update over heb deel ik deze met je. Het is ook mogelijk dat zij al contact met jou opnemen voordat ik een update zie.