Skip to main content

Ook ik heb het probleem, wel geluid geen beeld wat ik ook doe. Op tablets, laptop en mobiels wel goed, maar tv ho maar. Alles al geprobeerd.KPN hoe word dit opgelost????

Van harte welkom op ons forum @Peggy73.

Netflix werkt overal goed, behalve op je tv begrijp ik. Goed dat je het aankaart. Open je Netflix via de tv-ontvanger, en op welke manier doe je dat? Maakt het verschil als je het op een andere manier probeert (bijvoorbeeld via kanaal 200 of juist via Menu - Apps op TV)? Ik raad je ook aan om de tv-ontvanger een frisse start te geven, dat helpt heel goed in verschillende situaties.


Ik heb alles al geprobeerd. Nooit problemen gehad en nu opeens wel...


Ik had hetzelfde probleem met Netflix en dat advies Frisse start alstublieft NIET uitvoeren. Ik heb dat gedaan en nu heb ik een groter probleem en dat is dat de tv ontvanger IEDERE morgen opnieuw opstart omdat deze in een "diepe slaap" is. IK heb opnieuw de software geladen, maar dan komt onmiddellijk de melding dat er nwe software is en dan heb je het probleem gewoon weer terug. Met de 2e ontvanger heb ik het probleem niet. Ik heb geprobeerd om contact te zoeken met de KPN, maar de wachttijden zijn steeds zolang dat je of in de WW moet zitten of in een verzorgingstehuis, je krijgt die gasten domweg niet te pakken. Daarnaast krijg je meestal het advies wat je net hebt geprobeerd uit te leggen inclusief de mededeling dat al opnieuw de stekker erin en eruit hebt gehaald. Volgens mij hebben ze begin mei  een software update gedaan en toen is deze ellende begonnen. Ik neem maar (en hoop) aan dat ze met de zoveelste abonnementsverhoging de ellende eens gingen oplossen. 


Streamingsdiensten via Chromecast gebruiken, dan zijn er geen problemen. 

Kijken via de gemiddelde (trage, vastlopende, blijft aan de gang met resetten) KPN ontvangers levert meer problemen op dan kijkplezier. 


@Anneke-Anna ik denk dat ik wel genoeg betaal om nu via chromecast naar netflix te kijken. Nooit gedaan ook. Ik hoop dat kpn dit snel gaat oplossen anders word het toch een andere provider.....


@Anneke-Anna ik denk dat ik wel genoeg betaal om nu via chromecast naar netflix te kijken. Nooit gedaan ook. Ik hoop dat kpn dit snel gaat oplossen anders word het toch een andere provider.....


Je betaald voor Netflix, Netflix is niet van KPN, KPN biedt het kanaal alleen maar aan i.s.m. Netflix en eventueel betalen via KPN.
Wat jij aan KPN betaald heeft niets met Netflix te maken.

Ik gebruik en Chromecast en de app van mijn TV en ervaar geen enkel probleem met streamingsdiensten.

Daarbij is Chromecast een éénmalige uitgave voor probleemloos streamen. 
 


@Peggy73 Wat Anneke-Anna aangeeft klopt. Netflix is niet van ons, maar we bieden de app via de tv-ontvanger aan zodat je 'm kan gebruiken als je wilt. Misschien kom je verder met haar uitleg en tips. Als je wilt dat ik je ermee help, dan heb ik wel specifiek antwoord op mijn vragen nodig om dat te kunnen doen.


Ik vind het vrij logisch dat bij problemen met tv kijken bij mensen die een abonnement hebben bij KPN digitale tv er als eerste bij KPN wordt nagevraagd of daar het “probleem” zit de optie apps op tv wordt door KPN aangeboden dan mag je als KPN klant verwachten dat dit dan ook correct werkt.