Skip to main content

Ook hier al twee maanden hetzelfde probleem met Netflix. Nu zelfs meermaals per dag. Frisse start geprobeerd, software meermaals opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft.

 

Gelet op al het bovenstaande ook hier graag een nieuw kastje! 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hier exact hetzelfde! 


Hoi @RSE233023, welkom! Om het forum overzichtelijk te houden en om je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic voor je aangemaakt en je reacties hier naartoe verplaatst.

De Netflix app werkt bij jou ook niet goed begrijp ik, goed dat je aan de bel trekt. Welke tv-ontvanger heb je? Je kunt Netflix op de tv-ontvanger op twee manieren openen: Via kanaal 200 of via Menu - Apps op TV. Ik ben benieuwd of het nog verschil maakt als je de andere manier probeert van hoe je dit nu doet. En kan je ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, en geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? 


Hallo Alexandra.

 

Tv ontvanger is een Arris V2952 v2. Het maakt geen verschil hoe ik de app open qua vastlopen. Ik heb in mijn profiel de gegevens die je mogelijk nodig hebt (tv ontvanger, modem, klantnummer) aangevuld. 


@RSE233023 Super, dankjewel. Ik zie wel dat je het abonneenummer van Interactieve TV hebt ingevuld, maar daar kan ik je gegevens helaas niet mee opzoeken. Kan je ook je adresgegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik ze erbij pakken.


Done! 


@RSE233023 Dankjewel, ik heb je gegevens erbij gepakt. Nog één laatste vraag, want ik zie nu dat je twee tv-ontvangers van hetzelfde type hebt thuis. Speelt het probleem met Netflix op één van de twee of beide? En in het eerste geval, kan je ook het serienummer van de betreffende tv-ontvanger toevoegen in je profiel? Deze vind je op de sticker, op de onderzijde van de ontvanger. Zo weten wij om welke tv-ontvanger het gaat.


Het speelt voornamelijk beneden. 

 


Alexandra, ik wil niet vervelend doen maar inmiddels zijn we een week verder en ben ik nog geen millimeter opgeschoten met mijn probleem. Ik zie in de topics over dit onderwerp bij iedereen dat er steeds een vraag wordt gesteld, en een reactie. En weer 1/2 vragen, en weer een reactie. Ik vind dit echt niet klantvriendelijk. Geef gewoon vooraf duidelijk aan op welke vragen je allemaal antwoord moet hebben voor je überhaupt wat in gang kunt gaan zetten. Dan wikkel ik die in 1 keer af - ook al zijn het 15vragen die ikmoet beantwoorden. Dit is echt heel vermoeiend. Ik wil gewoon weten wat jullie gaan doen. Inmiddels ligt internet er al drie dagen uit, loopt de tv gids vast en moet ik televisie gemiddeld vijf keer per dag opnieuw opstarten. Ik baal hier echt een beetje van. Kom desnoods met een belafspraak dat we het in 1 avond of overdag af kunnen wikkelen. 


@RSE233023 Ik begrijp waar de frustratie vandaan komt. We doen ons best om je hier zo snel mogelijk te helpen, maar het forum is niet zo snel als telefonisch contact of een chat. Er kan hier een paar dagen tussen zitten voordat je een nieuwe reactie in je topic hebt. Als je liever direct contact hebt, wat ik me goed kan voorstellen, dan kan je ook gerust contact opnemen met onze klantenservice. Ik ben daarnaast ook afhankelijk van jouw hulp en uitleg, want als de informatie die ik heb niet compleet is, dan is de kans aanwezig dat ik je opnieuw vragen moet stellen.

Zo te zien heb je intussen contact met de klantenservice gehad en is er vanuit de Technische Dienst een nieuwe tv-ontvanger naar je onderweg. Fijn dat dit geregeld is. Laat gerust weten hoe het is gegaan.