Skip to main content

We kunnen ineens geen netflix meer kijken. Netflix wordt wel geopend en we zien alles in het startscherm en de te kiezen series en films maar als we iets willen afspelen hebben we geen beeld, wel ondertiteling en geluid! Ik heb de ontvanger uit en aan gezet of gereset, internet uit en aan gezet.  Uitgelogd en opnieuw ingelogd. Maar niks helpt. Op de 2e ontvanger in de slaapkamer doet Netflix het wel via kanaal 200. Via de app op de TV ookmaajr dus niet via het KPN modem.
Hhopelijk kan iemand ons helpen! Bedankt!

Hi Coltrane, welkom op het forum. 

Hoe heb je de ontvanger aangesloten waarop dit probleem toetreedt? Rechtstreeks met een kabel of met de witte draadloze adapters? 

Hoe heb je de ontvanger gereset? Zou je het op deze manier willen proberen (stap 2 op die pagina)? 


met de kabel aangesloten. Reset doet niks helaas.

 


Zie https://help.netflix.com/nl/node/11634#


met de kabel aangesloten. Reset doet niks helaas.

 

Dan kan het zijn dat die ontvanger defect is. Zou je dit willen uitsluiten door de andere ontvanger op deze locatie te plaatsen om te kijken of die daar wel werkt? Als dat het geval is zullen we de defecte ontvanger omruilen. 


Coltrane, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Het lag aan de bedrading, die heb ik opnieuw aangelegd.


Fijn om te lezen dat het opgelost is. :relaxed: