Skip to main content

Ik heb geen geluid bij Netflix sinds vandaag 

Heb zowel  de tv ontvanger als de Expedia box herstart..

 

Gewoon tv kijken heb ik wel geluid? Hoe kan ik dit oplossen?

 

 

 

 

Hallo @Kaat123,

Staat in Netflix bij audio instellingen niet de optie op 5.1 terwijl je dit niet hebt? Dit kun je zien bij het kijken van een serie door te kiezen voor audio.


Ik heb wel 5.1..netflix geluid deed het gewoon tot gisteren..zelfde serie zelfde aflevering..dus probleem is helaas niet opgelost


Ik heb wel 5.1..netflix geluid deed het gewoon tot gisteren..zelfde serie zelfde aflevering..dus probleem is helaas niet opgelost

Doet het gewone geluid het wel gewoon dan? @Kaat123. Zonder de 5.1 toevoeging dus?


Nee dan ook niet

 

In andere kamer met andere tv ontvanger heb ik wel geluid.. zelfde instelling 5.1 van audio. Mijn conclusie is daarom dat het aan de tv ontvanger moet liggen?


Hallo @Kaat123, en als je ze even omwisselt? Welk type ontvanger is dit trouwens? 


Hoi @Kaat123, welkom hier. Heel irritant dat je geen geluid meer hebt op Netflix. Ik denk niet dat de tv-ontvanger zelf defect is, aangezien je bij gewoon tv kijken wel geluid hebt. Heb je de tv-ontvangers zoals Chris al voorstelt een keertje gewisseld? Ben benieuwd of het probleem dan meeverhuisd, of juist niet.

Heb je ook al een reset van de tv-ontvanger geprobeerd?


Ik heb niets meer van je gehoord @Kaat123 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!