Skip to main content

Heb nu het zelfde probleem, is er al een concrete oplossing? Ik heb zelfde met netflix, en als ik heb hem overzet naar stereo is de pieptoon weg, alleen na 1 aflevering, Gaat de instelling automatisch naar 5.1 !!

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

Hoi T Bruul, welkom! We hebben even een apart topic voor je bericht aangemaakt. Begrijp ik het goed dat je deze pieptoon ervaart in het menu van Netflix? Welke tv ontvanger heb je? Wil je verder ook je forumprofiel invullen. Dan gaan we kijken of we dit kunnen verhelpen.


Heb een standaard tv ontvanger van kpn.


HMB2260, heb van alles geprobeerd, van stroom er af, van in de menu de geluidinstelling enz.


Dank voor je reactie en je gegevens, T Bruul. Hier zie ik ik geen dingen qua instellingen die aangepast zouden moeten worden. Sinds wanneer ervaar je dit? En kun je nog aangeven wat voor tv je hebt? 


Heb een philips smart tv


Heb dit probleem zins ik de tv heb, zins een paar weken dus.


Dank je, T_bruul, dan gaan we de ontvanger omwisselen voor een ander type. Dit heb ik nu voor je aangevraagd. Ik kom er nog even op terug wanneer hij verzonden wordt.


Oké bedankt ik wacht het af.


Het is gelukt, T_bruul :) Nieuwe tv ontvanger is verzonden, hij ligt morgenmiddag bij het servicepunt in de Primera aan de Marsdiepstraat. Je krijgt per sms meer info, en morgen nog eentje als hij daar bezorgd is. Verpak de oude, met stroomkabel in een doosje en noteer onderstaande retouradres erop. Als je die dan inlevert krijg je de nieuwe mee. Vergeet ook je ID niet. Daar wordt om gevraagd bij het servicepunt.

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn