Skip to main content

Wanneer wij de Netflix app openen en een serie of film willen gaan kijken, dan hapert het beeld, of vliegt 2 -3 seconden verder. Dit is op beide van onze ontvanger(KPN DIW7022). Ze draaien zelf de laatste firmware.

 

Ze zijn draadloos verbonden, kabel trekken is geen mogelijkheid tot, wel geprobeerd met degene die het dichtste op een Superwifi 2 staat, maar geen oplossing.

 

Het gekke is wel dat dit alleen Netflix betreft. Diensten zoals Formule 1 TV, Disney+ en etc, werken wel allemaal goed.

 

Hopelijk hebben jullie oplossing?

 

Wat heb ik zelf geprobeerd:

  • app opnieuw installeren
  • via de tegels op het start scherm van de KPN TV+(werkt het wel mee)

Alvast bedankt voor het meedenken.

Viel mij ook op. Ik gebruik daarom de Netflix app van de tv zelf. Wellicht heeft het te maken dat de box niet automatisch de refresh rate kan aanpassen. Bij mij staat de box op 50fps meestal zijn Netflix films 24fps, gevolg haperingen.


Helaas gaat dat hier niet, hebben geen smart tv, dus dan word het de Apple TV die er nog aan hangt waar helaas geen KPN TV app voor is.

 

of met een omweg, maar het lukt wel. Hopelijk komt 1vd2 met een update die het oplost.


Ha @Nicj56, wat een irritant probleem! Ik kan me voorstellen dat je dit graag opgelost wilt zien. Het probleem waar je naar verwijst, staat bij ons op de bekende bevindingen lijst. Is het bij jou ook na een herstart opgelost? En had je het al wel eens getest met een kabel? Dat was me nog niet helemaal duidelijk uit je eerste bericht. 


Ha @Marcia_,

Een herstart lost het niet op , ik weet de omweg wel, want werk zelf in de IT, dus heb niet stil gezeten. 

 

Wat ik doe:

Is op een serie/film van de tegel rij van Netflix en dan werkt de rest wel goed.

Kabel is geen doen, want zo'n lange heb ik niet, het probleem doet zich voor beide kastjes, het gekke is wel de rest werkt goed, zoals HBO en Disney+, de app van netflix is de laatste versie.


Dan zou ik je toch willen vragen om aankomende updates af te wachten. Het probleem staat op de bekende bevindingen lijst, dus we werken er aan om het op te lossen! 


@Marcia_ de laatste update heeft opgelost, toch bedankt voor het meedenken.