Skip to main content

Het is weer zover.

Na de nieuwe firmware update klapt netflix er nu steeds uit.

Tot opnieuw inloggen tot aan je gegevens toe.

Dus ik moet dan weer mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen.

Dit gebeurd als ik een aflevering kijk van iets en dat netflix dan aangeeft de volgende aflevering in 5 4 3.

Zodra die dan de volgende aflevering wil laden gaat het fout dan klapt netflix eruit.

als ik de app dan opnieuw opstart moet ik weer alles invullen om mij in te loggen

 

Waarom gaat kpn nu ineens zo hard achteruit?

Ik ben 12 jaar tevreden geweest met kpn maar de laatste 4 maanden is het echt bagger aan het worden.

 

De traagheid van kpn blijft ook.

Als ik op de gids knop druk moet ik vaan 10 seconden wachten. Dan pas start die de gids op.

na de gids opgestart te hebben komen de programma beschrijvingen pas na weer zon 10 seconden.

Meerdere Opnamens verwijderen..…

Ik had laatst meerdere opnamens willen verwijderen.

Na een stuk of 8 seisoenen van iets te hebben aangeklikt en 7 films wou ik daarna op geselecteerde opnamens verwijderen klikken, kreeg ik keer op keer een fout. Dus toen maar alles een voor een aflevering voor aflevering moeten verwijderen. Dit koste mij bijna 15 minuten. Zo traag dat ik bijna het kastje had gepakt en uit de raam wou flikkeren.

Ik overweeg zelfs om over te stappen....…

 

Admin: titel aangevuld

Ik sluit me volledig aan bij het verhaal hierboven. Tijdens het Netflixen start regelmatig de ontvangen spontaan op. Geen waarschuwing, zwart beeld en dan het blauwe scherm met de voortgang….…

 

WAAROM is get blijkbaar zo moeilijk voor KPN om dit op te lossen? Min tv-Gids is na de update wel iets sneller geworden…… maar de ergernis blijft.…

 

ook ik ben serieus aan het kijken om over te stappen....


Hoi @Boy87, welkom hier. 

Nog steeds problemen dus. Netflix moet dus steeds opnieuw aangemeld worden. Dit is bekend en daar wordt onderzoek naar gedaan

Verder nog traag dus. Modem al opnieuw opgestart en daarna de ontvanger een reset gegeven?


Hoi Bart.

Ontvanger is nog steeds traag. Heb al opnieuw opgestart en terug naar software instellingen. Maar te vergeefs.

Ook heb ik vaak de laatste tijd dat de ontvanger onder het tv kijken compleet uitvalt, en dan weer helemaal opnieuw gaat opstarten. Dit is ook best irritant.


De KPN ontvangers (m.u.v. de 4K) draaien niet zo lekker op streaming-apps. 

Heb je misschien een smart TV waar Netflix op staat?

Of misschien heb je een Chromecast ? Dat zou mijn advies zijn.

Super handig stabiel en snel. 


Hoi anneke anna.

Ik heb een smart tv.

Echter zou het kpn kastje die apps ondersteund niet zoveel mankementen vertonen.

Waarom lukt het smart tv's fabrikanten wel om stabiel apps te kunnen afdraaien en een kpn kastje ano 2021 niet. Zelfs ziggo is stabieler met de netflix app en hebben dr zelfs videoland op, aldus mijn zus.

Kpn moet met een betere ondersteuning op de markt komen. Het opnemen enzo gaat via een server op je account. Dit ging voorheen lekker op je hdd in de reciever. Dit was vele malen stabieler. Sinds ze online zijn overgestapt zodat opnamens op een server komen via je account opslag is het echt wel achteruit gegaan. Onstabiel en heel vaak krijg ik de melding 'opnamen lijst niet beschikbaar probeer het later nog eens'. Leuk als je klaar zit op de bank met de familie en je komt niet aan je eigen opgenomen film.

Al met al zijn dr super veel allerlei mankementen. En een 4K reciever zouden ze in de basispakket moeten doen. Deze zijn veel stabieler aldus revieuws.

 


@Boy87 Je schreef (oa.) “Echter zou het kpn kastje die apps ondersteund niet zoveel mankementen vertonen.”

Helaas vertonen de kastjes wel veel mankementen met streaming-apps, vandaar ook mijn advies als klant naar een andere klant. 


Mankementen mogen vertonen.

Woordje mogen zit dr niet tussen🙈


Mankementen mogen vertonen.

Woordje mogen zit dr niet tussen🙈

Ik begreep ‘m ;-) 


@Boy87, ik wil graag nog eens meekijken naar jouw tv-ontvanger. Want deze zou minder traag moeten en zijn en zou zeker niet weg mogen vallen. En wat zie je dan precies? Krijg je een foutmelding bijvoorbeeld?

Modem ook al eens opnieuw opgestart? En daarna de ontvanger? En hoe is de ontvanger aangesloten op het modem? Rechtstreeks met een kabel? Of met draadloze adapters in het stopcontact? Modem ook al op een andere poort van het modem geprobeerd?


Hoi bart.

Alles gedaan modem reset kastje reset niks loos.

Netflix probleem is er nog en dat ik vaak niet in mijn opnamenlijst kom is er ook nog steeds.

Gids zou nu wel iets sneller mogen reageren maar nog niet op en top. Af en toe duurt het laden nog steeds n tijdje.

 

Groetjes Boy Cootjans


Niet fijn dat Netlfix nog steeds problemen geeft. 😞 Zou je jouw profiel eens willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee wat ik nog kan betekenen.