Skip to main content

Vandaag een nieuwe afstandsbediening ontvangen met een Netflix button. Hoe kunnen we deze werkend krijgen? 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Nancy75 ,

Je moet de afstandsbediening koppelen. Hier vind je een beschrijving hoe je dat moet doen. 

Kom je er niet uit, geef hier dan het merk TV en type ontvanger aan.  :-) 


Hi @Nancy75, Welkom hier! Volgens mij heeft Anneke-Anna je al een zetje in de juiste richting gegeven. Is het gelukt om de stappen op de site te doorlopen? 
Laat het maar weten als je er niet uitkomt. :hugging:

 


Hoi @Nancy75 ,

Je moet de afstandsbediening koppelen. Hier vind je een beschrijving hoe je dat moet doen. 

Kom je er niet uit, geef hier dan het merk TV en type ontvanger aan.  :-) 

Hi Anneke-Anna,

dank je wel voor je reactie. Dit hadden we al gedaan en de afstandsbediening werkt verder wel zoals die moet doen maar de Netflix knop alleen niet.

We hebben een Samsung smart TV en onze ontvanger is Motorola HDMI VIP1853.

Is het dan mogelijk om Netflix te koppelen?

We kijken nu naar Netflix via de smart tv app (via Samsung afstandsbediening). Lijkt me makkelijk om alles via 1 afstandsbediening te kunnen doen. 

Groeten Nancy 


@Nancy75 Probeer eens een gratis omruil voor een nieuwere ontvanger :-)

Linkje omruil

De Motorola VIP1853 is een verouderd type ontvanger. 


@Nancy75 Probeer eens een omruil voor een nieuwere ontvanger :-)

Linkje omruil

Beste Anneke-Anna,

Geregeld!! Bedankt voor de tip!

 

groeten Nancy 


@Nancy75 Probeer eens een omruil voor een nieuwere ontvanger :-)

Linkje omruil

Beste Anneke-Anna,

Geregeld!! Bedankt voor de tip!

 

groeten Nancy 

 

Mooi!

Zodra je de nieuwe ontvanger hebt en de afstandsbediening hebt gekoppeld aan de nieuwe ontvanger, moet alles, inclusief de Netflix-knop, werken op de afstandsbediening :-) 


Wow, lekker bezig dames!:dancer: Volgens mij gaat alles helemaal goed komen. Mochten er nog vragen zijn, stel ze dan gerust hier! :hugging:


Reageer