Skip to main content

Als je met Netflix iets wil afspelen en je gebruikt de Netflix knop op de nieuwe afstandsbediening van de nieuwe KPN TV+ box. Start de streaming met sneeuw en enorme ruis en de teller gaat niet naar 100%. Ondanks  reset van de box, blijft het probleem zich herhalen. Ik doe dan de KPN TV+ box uit.  En gebruik dan maar de Tizen app op mijn Samsung TV. Dan werkt het wel...

Wat vervelend. En als je via het menu → “apps” naar Netflix gaat op de box?

Of de Apps knop eerst en dan Netflix selecteert.


Ik had dit probleem ook. Ik heb toen paar keer opnieuw gestart en een film of serie gestart waarmee ik nog niet mee begonnen ben en toen deed die het.


Heb ik ook last van. Als ik via de apps knop naar Netflix ga is het niet. Hopelijk bij de volgende software update opgelost.


Hallo allemaal. 

Het kan inderdaad voorkomen dat je bij het starten van Netflix last hebt van problemen. 

Als er met een Google account is ingelogd kan er gecontroleerd worden of er een update voor de betreffende app beschikbaar is.

Navigeer naar: Apps - open Google Play Store - kies rechtboven rond icoon met letter er in - selecteer Updates - als er Updates in behandeling zijn controleer of betreffende app er tussen staat - klik op Alles updaten.

 

 


Stonden hier alleen update Viaplay en NOS Teletekst. 

Heb met Netflix op de box overigens geen problemen. Ga overigens altijd via “apps” (knop of via menu) naar de apps. Ook Netflix.


Bij mij ook Viaplay, maar het lijkt nu wel beter te werken na die update.