Skip to main content

Op de factuur van Juli en Augustus wordt ook een bedrag voor Netflix ingehouden. Wij hebben al een Netflix account en deze wordt netjes via de Creditkaart iedere maand afgeschreven.

Gisteren met Netflix gechat. Hierin wordt aangegeven naar de website Netflix.kpn.com te gaan. Hier in te loggen. Daar zou een emailadres en service code zichtbaar moeten zijn. Helaas de website is niet beschikbaar ivm service. Deze service duurt nu al 24 uur.

Is er een andere mogelijkheid om deze gegevens in te kunnen zien? Zodat dit abonnement z.s.m beeindigd kan worden?

Hi Jeroen, welkom op het forum. 

Hier zijn bij ons ook veel signalen over gekomen. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan ga ik ervoor zorgen dat dit stop wordt gezet en de bedragen worden vergoed. 

Ik hoor graag van je. 


Hi Alex,

 

Ik heb mijn KPN profiel zojuist aangevuld. Ben gisteren bij de KPN winkel geweest. De medewerker heeft Netfix al stop gezet. Dat is top.

 

Het zou fijn zijn als ik de bedragen ook nog vergoed zou krijgen.

 


We hebben inmiddels een klein team hierop gezet, heb jouw geval ook doorgezet. Dit komt goed. 


We hebben inmiddels een klein hierop gezet, heb jouw geval ook doorgezet. Dit komt goed. 

@Alex_P, wat is "een klein"?


We hebben inmiddels een klein hierop gezet, heb jouw geval ook doorgezet. Dit komt goed. 

@Alex_P, wat is "een klein"?

Ik heb geen idee hoeveel FTE het precies zijn als je dat wilt weten. ZO relevant is dat ook niet, als het maar opgelost wordt, toch? Heb het hier over de administratieve afhandeling. 


We hebben inmiddels een klein hierop gezet, heb jouw geval ook doorgezet. Dit komt goed. 

@Alex_P, wat is "een klein"?

Ik heb geen idee hoeveel FTE het precies zijn als je dat wilt weten. ZO relevant is dat ook niet, als het maar opgelost wordt, toch? Heb het hier over de administratieve afhandeling. 

Ha ha, mijn bericht was nog van voor jouw edit waarbij je het woordje "team" toegevoegd hebt. Anders had ik niet gevraagd wat "een klein" is maar wat "klein" is.


We hebben inmiddels een klein hierop gezet, heb jouw geval ook doorgezet. Dit komt goed. 

@Alex_P, wat is "een klein"?

Ik heb geen idee hoeveel FTE het precies zijn als je dat wilt weten. ZO relevant is dat ook niet, als het maar opgelost wordt, toch? Heb het hier over de administratieve afhandeling. 

Ha ha, mijn bericht was nog van voor jouw edit waarbij je het woordje "team" toegevoegd hebt. Anders had ik niet gevraagd wat "een klein" is maar wat "klein" is.

Ow, ja. My bad! Zag dat ik dat was vergeten en heb het toegevoegd. Nu is het inderdaad logischer, haha.