Skip to main content

Ik heb nu exact hetzelfde probleem mijn tv werkt maar als ik naar netflix gaat kom ik op een beeld en kan ik niks meer doen op netflix

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Nick6530, lastig!

Al een reset geprobeerd?

 

Menu - Instellingen - druk 2x gele knop op afstandsbediening - Frisse Start kiezen en rustig laten doorlopen. 

Let op, hierdoor wordt alles naar fabrieksinstellingen gezet en moet je je opnieuw inloggen bij Netflix op de ontvanger. 


Hi @Nick6530 Volgens mij geeft Anneke-Anna een goeie tip. Ik ben benieuwd of het gewerkt heeft. 


Geachte Forumleden,

Vorige week heb ik mij op Netflix geabonneerd. Ik hoopte na inloggen op kanaal 200 op mijn Arris tuner (Arris Vip5202 KPN F1371J42500) snel van mijn abonnement te kunnen genieten, maar kwam van een koude kermis thuis. De Netflix-app probeerde op te starten, maar floepte telkens naar het beginscherm terug. Hierdoor viel er niet in te loggen. Een herstart van de Arris mocht niet baten, opnieuw installeren van de software via het systeemmenu evenmin en terug naar de fabrieksinstellingen (zoals hier beschreven) ook niet. Ten einde raad heb ook nog geprobeerd beide apparaten (arris en experia-box)  te herstarten volgens de KPN-afwijzingen. Ook dat gaf geen soelaas. Andere apps werken wel goed op Primevideo na (wil ik niet gebruiken en is dus niet belangrijk).

Wat te doen? Braaf op een volgende update van de Arris en/of Experiabox wachten? Of is een vervanging van de Arris bij dergelijke chronische problemen ook een optie? Ik hoop van u te horen.

Met vriendelijke groet,


Hallo @KPNAbonnee1234 , als je een smart tv hebt zit daar ook Netflix op, werkt het daar ook niet of wel?

 


Dank JanD voor je reactie.

Op de Sony TV zit helaas geen Netflix App. Ik heb inmiddels gekozen voor beëindiging van het Netflix-abonnement. Hiervoor in de plaats komt Netflix via mijn KPN-abonnement. Bij flatgenoten met hetzelfde KPN-abonnement en dezelfde apparaten werkt Netflix via deze constructie wel en ik vertrouw erop dat zulks straks bij mij ook het geval zal zijn.

 

Met vriendelijke groet,

KPNAbonnee1234


Reageer