Skip to main content

Help. Mijn Netflix loopt steeds vast tot 25%


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Oja gisteren al gebeld met kpn,  45 minuten., alles gereset, zelfs op fabrics instelling. Alles uit 't stopcontact.... Nu doet ie 't weer niet 


Oja gisteren al gebeld met kpn,  45 minuten., alles gereset, zelfs op fabrics instelling. Alles uit 't stopcontact.... Nu doet ie 't weer niet 

@Fctwenteenschede, bedoel je dat Netflix het nu helemaal niet meer doet? 🤔


Hij doet het 10 minuten en dan loopt ie vast en kun je er de hele dag niks meer mee…

Loopt steeds vast

 

@Dennis Schreve 


Hij doet het 10 minuten en dan loopt ie vast en kun je er de hele dag niks meer mee…

Loopt steeds vast

 

@Dennis Schreve

Dat is erg vervelend, welke type tv ontvanger heb je? En als het zo’n probleem blijft, heb je geen SmartTV die ook Netflix heeft? Zo ja dan kun je beter Netflix kijken via jou SmartTV. 


@Dennis Schreve heb een LG oled TV dus met Netflix app. Glasvezel, wifi doet het. 72 qua snelheid. Tv doet het qua zenders.

 


@Dennis Schreve heb een LG oled TV dus met Netflix app. Glasvezel, wifi doet het. 72 qua snelheid. Tv doet het qua zenders.

 

Hoe werkt Netflix op jou LG oled tv?


@Dennis Schreve via de app, ik druk op de afstand bediening op Netflix en dan doet ie het althans deed het altijd....... 


@Dennis Schreve via de app, ik druk op de afstand bediening op Netflix en dan doet ie het althans deed het altijd....... 

Doe je dit met de afstandsbediening van de ontvanger van KPN, of met de afstandsbediening van de LG?


@Dennis Schreve van LG maar dat zal niks uit moeten maken. Deed 't altijd al voordat glasvezel geïnstalleerd werd door de monteur en 2 super wifi twv 149!


Hoi @Fctwenteenschede, leuk dat je actief bent op het forum!

Lees ik goed dat je de problemen met de Netflix app ervaart op je eigen tv? Werkt de Netflix app (kanaal 200) via de tv-ontvanger wel?


Hi Jose, dat klopt,. Daar werkt het wel op.... Dus via de app van mijn oled TV niet. Verder TV doet het wel…

 

Heb jij een oplossing?

 

Gr Dennis 


Hmm helder! Is de Netflix app op jouw TV helemaal up-to-date? Wellicht is de app verouderd waardoor het niet goed meer werkt. Anders kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van de leverancier: LG Support.