Skip to main content
Beantwoord

Netflix los en nu ook ineens via KPN

• February 14, 2020
  • 5 reacties
  • 164 keer bekeken

ik heb een netflix account en wordt gewoon via netflix betaald nu krijg ik bij mijn factuur van kpn ook een netflix rekening ik snap niet hoe dat kan niets aangemeld bij kpn

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Anneke-Anna

Hoi,

Wat staat er in jouw Netflix account wat de facturering betreft?

Mocht je jouw profiel nog niet hebben ingevuld, vul je gegevens dan even in, zo kunnen de KPN medewerkers dit voor je nakijken. Dit is alleen voor jou en KPN zichtbaar.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 17, 2020

Hoi,

Wat staat er in jouw Netflix account wat de facturering betreft?

Mocht je jouw profiel nog niet hebben ingevuld, vul je gegevens dan even in, zo kunnen de KPN medewerkers dit voor je nakijken. Dit is alleen voor jou en KPN zichtbaar.  

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 18, 2020

Hi @mikeendesi, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Allereerst ben ik inderdaad benieuwd wat er staat in jouw Netflix account bij betaalmethode. Welke optie staat hier aangevinkt? Verder heb ik je gegevens nodig om het een en ander door te geven. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Ik hoor graag van je!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 24, 2020

@mikeendesi, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je kunnen achterhalen wat er bij betaalmethode staat en dit eventueel kunnen aanpassen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 24, 2020

Heb Netflix gebeld die hebben Netflix KPN verwijderd en in de opties van KPN Netflix verwijderd ik hoop dat het nu goed komt

Vriendelijke groet

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 26, 2020

Dat moet meer dan genoeg zijn. :)