Skip to main content

Beste,

 

We zijn al maanden bezig om ons Netflix ongedaan te krijgen, maar het lukt jullie tot op heden niet om ons als klant te helpen. Ook nu weer is in de factuur van februari Netflix onterecht afgeschreven. Naast de gemaakte kosten van bellen en naar een winkel van u te gaan afgelopen jaar neemt de irritatie verder toe.

Bij deze wederom de vraag om ons voorgoed te verlossen hiervan.

Bij voorbaat dank voor uw snelle en vooral deze keer adequate reactie van de betreffende afdeling waar u dit naar toe zult doorsturen.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Bumpke! Ik kan me goed voorstellen dat het niet prettig is, al helemaal omdat het al een tijdje speelt. Ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. Die moeten het van de factuur kunnen verwijderen. Zodra dit gedaan is zal ik contact met je opnemen voor verdere afhandeling. :relaxed:


Beste Bram

Ook deze maand wederom Netflix op de factuur, we hebben helaas nog steeds niets van jullie vernomen. Zelf contact opgenomen met Netflix en die zijn inmiddels wel tot actie overgegaan en ook creditering op dezelfde factuur, nu nog Netflix bij jullie van de factuur zien te verwijderen want dit staat dus nog steeds gewoon aan ondanks al onze inspanningen.

 

Bij voorbaat dank voor jullie snelle reactie en vooral snelle actie. We hopen nu wel iets terug te horen en vooral dat het definitief afgelopen is met deze onterechte facturering.

 

Ik hoor graag van u.


De afdeling die ik heb aangestuurd hoort contact met je op te nemen nadat het verholpen is. Ik wil gezien de verlopen tijd de afdeling nog een week de tijd geven. Na die week controleer ik het nog een keer en als er geen verandering is ga ik kijken of er een andere manier is om die afdeling te benaderen.