Skip to main content

Ik heb geen netflix en toch staat hij op de factuur

goedeavond beste kijk even bij u gegevens misschien is wel op u naam Netflix besteld.🤔


Hallo, ik heb geen tv aansluiting bij kpn, dusook geen netflix van kpn!!!

ik heb ziggo tv en netflix op mn mobiel ( t-mobile)

Ik heb nooit kpn opdracht gegeven voor een abonnement voor Netflix


Hoi @angelaMora. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat Netflix in het Internet abonnement zit, zonder dat jij daar vanaf weet. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Goedemorgen, graag opheldering overdit probleem . Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

niet leuk.


Waarom wordt de klant niet geattendeerd op dit topic?


@angelaMora Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Volgens ons systeem is Netflix op 21-06-2020 toegevoegd aan jouw abonnement. Aangezien jij hier niets vanaf weet en eerder ook geen tv keek via KPN zal ik dit intern doorzetten naar een achterliggende afdeling. Zij zullen verder voor jouw uitzoeken. Ik zie dat @Anneke-Anna al verwijst naar het juiste topic, waarvoor dank!

@Anneke-Anna Omdat ik zonder gegevens niet kon achterhalen of het daar wel om ging. Nu wel en ga het daarom alsnog doorzetten naar deze afdeling. 


Alvast bedankt, groet Anna


Goedendag,

zijn jullie al wat wijzer geworden?

groet Anna


Hoi @angelaMora. In jouw dossier staat dat mijn collega's dit aan het uitzoeken zijn. Ze hebben inmiddels al geprobeerd om telefonisch contact met jou op te nemen. Klopt dat?


Goedendag , misschien hebben ze gebeld toen ik boodschappen aan het doen was, ik heb nog niemand aan de lijn gehad en gesproken. Dus moeten zij mij nog maar eens bellen.


Ik heb gevraagd of ze nogmaals contact met jou willen opnemen. :blush:


Hallo, ik heb bericht gehad, en alles komt inorde .

we wachten af, groet.


Wat goed om te lezen dat er inmiddels contact met jou is opgenomen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!


Goedendag, wat schetst mijn verbazing er is weer netflix in rekening gebracht!

2x. Ik heb mn wachtwoord veranderd,

KPN zou mn geld terug betalen en het onterechte bedrag wat voor Netflix op de factuur stond terug betalen !!

binnen korte tijd!

er is niets gebeurt slapen ze bij KPN!!

 


Wat bijzonder dat Netflix opnieuw in rekening is gebracht. Ik heb het gelijk doorgezet naar mijn collega's. Zij zullen dit opnieuw gaan uitzoeken en contact met jou opnemen. Onze excuses voor het ongemak.:disappointed_relieved:


Hallo,

ik heb aangegeven dat ik nog steeds betaal voor netflix!!!

er is nog niets gebeurt en de rekening loopt op.

graag dit veranderen, een schande is het!

groet Anna


@angelaMora Ik heb doorgegeven dat de kosten voor Netflix onterecht in rekening zijn gebracht op jouw factuur. Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om dit te verhelpen, maar zie wel in jouw dossier dat een collega dit heeft opgepakt. De onterechte kosten zullen uiteindelijk in mindering gebracht worden.Â