Skip to main content

Ook ik kreeg vanmorgen een mailtje van KPN dat ik Netflix nu via KPN betaal. Ik heb niet eens Netflix en ik wil het ook niet. Ik dacht eerst aan een spam mailtje, maar alles leek te kloppen.

Na controle van Mijn KPN blijk ik inderdaad nu deze optie te hebben van 7,99 per maand. Ik heb al mijn gezinsleden nagevraagd of ze iets hebben gedaan, maar het lijkt spontaan aangezet te zijn.

KPN: we zijn nu bijna 14 dagen verder sinds de laatste post in dit topic. Is er al meer duidelijk over de oorzaak van dit probleem?

 

Edit: ook bij mij blijft de optie aan staan, ook nadat ik het heb uitgezet en hiervan ook een mail ontvangen heb ter bevestiging dat het is opgezegd. 

 

Edit2: nu wordt het helemaal fraai. Wil ik Ziggo Sport aanzetten, wordt er aangegeven dat Wijzigen niet mogelijk is……..

 

Edit3: Mail ontvangen dat Netflix uit staat, mail ontvangen dat Ziggo aan staat. In Mijn KPN is dat laatste zichtbaar, echter Netflix staat nog steeds op actief 😞 Daar is echt iets mis, getuige ook de identieke meldingen van anderen.

 

Admin:  eigen topic voor vraag aangemaakt

Goedemiddag @RichTrip, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

We krijgen hier helaas wat meer klachten over, en we zijn aan het onderzoeken hoe dit kan. Graag geef ik het voor jou persoonlijk door, zodat het zo snel mogelijk rechtgetrokken wordt. De kosten zullen, als het eenmaal opgelost is, worden vergoed. Daar hoef je je dus niet druk over te maken! Ik zag ook dat je jouw profiel al had aangevuld met postcode en huisnummer, dus ik kon het meteen voor je doorgeven. En nu is het nog even geduld hebben tot het opgelost is en kijken wat we dienen te vergoeden. Maar hoe dan ook komt het goed!


@RichTrip ik zie dat Ziggo Sport al wel toegevoegd is nu. De kosten voor Netflix worden automatisch gecorrigeerd op de volgende factuur (juli of augustus, afhankelijk van de factuurdatum). Mocht je daar nog iets op missen straks dan weet je mij te vinden!


Reageer