Skip to main content

Op het kids profiel van Netflix is er geen geluid en is het beeld erg traag. Op het gewone profiel kunnen we wel gewoon kijken.

Helaas wat later ook traag op gewone profiel 

 

Hoi @Jolanda Lazeroms, helaas is dat een bekend issue. Oorzaak is wel al bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Als je dan de box opnieuw opstart moet het wel werken. 


Ik ben er achter dat de box uitzetten en weer aanzetten ook helpt. Het lijkt te zitten in de schakeling van tv naar netflix.

 


Volgens mij moet het zelfs lukken door Netflix af te sluiten en opnieuw op te starten. Kan je ook nog proberen. Oplossing komt er aan voor dit probleem. Duurt niet lang meer. 


Als je een smart tv heb is het slimmer om dit via de tv zelf te doen scheelt een hoop frustratie en werkt altijd met de zelfde login gegevens.

Leuk dat kpn dit aanbied maar wat betreft de performance zou ik gewoon inloggen via de smart tv.

Mvg


Het lijkt te zitten in de schakeling van tv naar netflix.

 

Ah, dat verklaart waarom het probleem zich bij mij voor doet op één van de twee DIW7022 kastjes, die verder volkomen identiek zijn aangesloten en ingesteld… Helaas trouwens bij mij (ook) in mijn eigen profiel.


Is er al bekend wanneer het probleem opgelost is/wordt ?


Hi @Sunshine12. Wanneer precies is helaas nog niet duidelijk. Zodra we weten wanneer de update wordt gedaan staat het in het vakje achter het issue bij de bekende bevindingen


Dit probleem is echt gekmakend. Zeker als je net je dreumes van 2 hebt beloofd dat ze iets mag kijken op Netflix.

Wij hebben dit probleem echt alleen op het kids profiel en niet bij de andere profielen. Dit zie ik echter niet zo specifiek in de lijst met bekende bevindingen staan. Betekent dat dat dit een breder probleem is?

Zou fijn zijn als dit snel wordt opgelost.


Echt waardeloos probleem, opnieuw opstarten help niet ..wel meer betalen bij KPN en service 🤮👎


Zeker niet fijn, begrijp ik goed. Als je in het menu van Netflix naar onder gaat en daar Netflix afsluit. En dan de app opent, werkt het dan?


De snelste oplossing dat hier werkt is even op de apps knop drukken en meteen weer de netflix knop. Zitten lekker naast elkaar .

het probleem doet zich voornamelijk voor als er een nieuwe aflevering gestart wordt en niet bij hervatten van iets.

hopelijk komt de fix snel!


Op het kids profiel van Netflix is er geen geluid en is het beeld erg traag. Op het gewone profiel kunnen we wel gewoon kijken.

Helaas wat later ook traag op gewone profiel 

 

Zoals ik al eerder aangaf wees verstandig en gebruik gewoon de smartfunctie van tv hier voor tenslotte is hij hiervoor.

Gewoon netflix en andere opstarten via de smartfunctie van de tv en het werkt goed ipv blijven proberen via kpn.

mijn advies en scheelt een hoop frustratie -;)

 


Er komt een nieuwe update aan. Die moet ook zorgen voor verbetering van de geluidsproblemen bij het afspelen van Netflix.