Skip to main content

Geachte mevrouw,heer,

 

Ik heb mijn Netflix abonnement opgezegd via de Netflix site. In het betalingsoverzicht in Mijn KPN staat dat ik wel een abonnement heb. 

Het abonnement is op de Netflix site wel beëindigd. Ik kan er niet meer op inloggen.

Hopelijk kunt het betalingsoverzicht wijzigen/aanpassen zodat ik niet weer belast wordt voor 13,99 euro. 

Vriendelijke groet

Henri

 

Hoi Terri, welkom op het forum. 

Wat staat er op de website van Netflix bij je abonnement als einddatum? Zou je dit na willen kijken? Ook na het beëindigen van je abonnement hoor je nog wel te kunnen inloggen met je e-mailadres. Die datum nemen wij automatisch over, eventuele bedragen die al zijn geïncasseerd via ons worden verrekend met je volgende factuur met terugwerkende kracht. 

Ik hoor graag van je. 


Abonnement opgezegd op 2 januari 2020.

Account Netflix:

LIDMAATSCHAP EN FACTURERING

hkorthouwer@gmail.com

Wachtwoord: ********

E-mailadres account wijzigen

Wachtwoord wijzigen

Telefoonnummer toevoegen

Geen betalingsgegevens

Factureringsgegevens

DETAILS ABONNEMENT

Geen streaming-abonnement

Streaming-abonnement toevoegen

 

Antwoord KPN:

Geachte heer Korthouwer,

 

 

U hebt ons laten weten dat u uw Netflix account wilt opzeggen.

 

Hussel Entertainmentvoordeel
Wij hebben uw Netflix account gestopt. Hierdoor vervalt uw Hussel Entertainmentvoordeel misschien. Kijk voor meer informatie op kpn.com/entertainmentvoordeel.

 


Factureringsgegevens

Lidmaatschapskosten worden aan het begin van elke periode gefactureerd. Het kan tot een paar dagen na de facturering duren voordat dit zichtbaar is op je account.

  • Datum

    Beschrijving

    Periode van service

    Betaalmiddel

    Subtotaal

    Totaal

  • 10-12-19

    Streaming-service

    10-12-19—09-01-20

    KPN

    € 11,56 (+€ 2,43 btw)

    € 13,99


Dan is dit geen probleem. Het zal bij ons ook per die datum worden opgezegd op je volgende factuur. Ik kijk dit voor de zekerheid voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Geachte heer,

Ik heb inmiddels alle relevante gegevens ingevuld.

Bedankt voor de door u genomen moeite.

Vriendelijke groet,

Henri


Dankjewel, zover ik kan zien loopt alles zoals het hoort Je zult de wijziging ook zien op de factuur van januari, rond de 21e.