Skip to main content

Ik kreeg een mail van netflix dat mijn account van Netflix opgezegd werd en jammer dat ik vertrek???????

ik heb niets veranderd en bij de laatste factuur is gewoon het abonnementsgeld van Netflix afgehaald. Bij de zenderpakketten staat Netflix niet genoemd om uit te kunnen zetten. Ook staat overal genoemd dat je bij netflix op moet zeggen. 
Wat slecht dat KPN zijn telefoonnr zo verstopt en ook al vertelt dat het heel druk is.

Je moet toch makkelijker met vragen terecht kunnen en ook aan kunnen geven dat zoiets gebeurt, terwijl ik niets heb veranderd?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

 

Bij de zenderpakketten staat Netflix niet genoemd om uit te kunnen zetten. 

Netflix is ook geen zenderpakket maar een entertainment optie.

Staat Netflix wel genoemd bij de entertainment opties?


Hoi @MHdeK, welkom op het forum! We zien dat dit bij een aantal meer klanten is gebeurd. Je hebt inderdaad zelf niets gewijzigd. Wat er precies is misgegaan wordt op het moment onderzocht. Controleer of je Netflix nog wel kunt kijken. Als dat niet zo is, dan kun je Netflix via de tv-ontvanger of je MijnKPN heractiveren.

Verder wil ik je vragen je forumprofiel in te vullen. Dan kunnen we jouw situatie meenemen in het onderzoek. Reageer hier weer als je dit gedaan hebt.