Skip to main content

Ik ben al minimaal een half jaar bezig om het netflix account stop te zetten, keer op keer weer te horen gekregen dat het abbonement stop gezet wordt. Toch ontvang ik hier nog maandelijks een factuur over. Ik ben het inmiddels echt zat en hoop dat er een oplossing op komt.

Netflix is niet van KPN. Dus de helpdesk en webcare kunnen je helaas niet helpen.

Ik neem aan dat je ook nog steeds toegang hebt tot je account?

Heb je al de knop “lidmaatschap opzeggen” in je Netflix account. Heb je 't ooit via de kpn ontvanger genomen benader dit dan ook uitsluitend via kpn ontvanger.

Let op.
Als je het hebt opgezegd en je logt weer in dan wordt je account geheractiveerd!


Ik heb netflix in mijn kpn abbonement zitten als ‘extra’ en niet vanuit netflix zelf, anders had ik dit uiterraard via netflix opgezegd.


Let op.
Als je het hebt opgezegd en je logt weer in dan wordt je account geheractiveerd!

Maar dat is toch pas nadat je daar expliciet voor gekozen hebt.

Bron


Ik heb netflix in mijn kpn abbonement zitten als ‘extra’ en niet vanuit netflix zelf, anders had ik dit uiterraard via netflix opgezegd.

Toch heb je een overeenkomst met Netflix, niet met KPN. Het enige dat via KPN loopt is de facturering.


Fijn dat dit dus nu pas boven water komt. Bedankt iniedergeval.


Hoi @Kimvdh, wat wjb zegt klopt helemaal. Wijzigen en stoppen van het Netflix abonnement gaan via de accountpagina van Netflix zelf. Het is inmiddels wel gelukt om het te stoppen begrijp ik?